יום ראשון, 25 במרץ 2012

מסקנדינביה באהבה חלק א' - טיפטופי קולאז' Sale קדימה אביב

קשה לי לשים את האצבע במדויק ולהגיד מה בדיוק עובד שם, אבל אני יודעת שאת המוצרים שמגיעים משם יש לי צורך עז לחבק ולאמץ. שם זה סקנדיביה (אם פיספסתם את הכותרת) וזה הכי שם שיכול להיות. מתנה מסקנדינביה עם נייר מרשרש בעדינות, קרירות חו"לית ופשטות עיצובית, שנותנת לי להרגיש כאילו נוצרה ללא שום קושי, ללא מאמץ, תוך כדי חיוך מתמשך ונעים.
ארבעה מותגים לוהטים מגיעים אלינו לקולאז' Sale מארצות הקור. שניים מהם אציג לכן בפוסט הזה ועוד שניים בפוסט הבא. החלטתי הפעם להמטיר עליכם לפני הקולאז' גשם ברוח האביב, ממטרים קטנים ונעימים. במהלך השבוע האחרון וגם זה שיבוא, אשחרר פוסטים קטנים על מציגי הקולאז' Sale, ככל שאספיק יותר.
המותג הראשון, Lisbeth dahl, מגיע מדנמרק למרות שהוא נראה פריזאי לגמרי. אני ממליצה לכן להיכנס לקטלוג האינטרנטי של המותג שם תוכלו להתעלף בכיף מרומנטים ומרגשים, שיגיעו עד אליכם ממש לפתחו של הקולאז' Sale הקרוב. זה בדיוק המקום שבו תוכלו למצוא עוד ועוד פריטים, לאלו שיש להן הכל ובכל זאת צריך להביא משהו לחג...
לא אכביד במילים ואתן לכן להתמלא בהשראה מהתמונות הבאות:


המותג השני, להיט ותיק במחוזותנו, הוא כמובן Rice מדנמרק, אותה תביא לקולאז' Sale יבואנית מותגי העיצוב החביבה עלי מאוד, Sofi. ממליצה לכן להכנס לאתר של rice ולצפות שם בקטלוג האביב, שירה, זה מה שתמצאו שם.

עוד הפתעה נעימה בדוכן של סופי, היא פינת מציאון שווה במיוחד של פריטים מיוחדים (כאלו שלא הגיעו לחנויות) ובהנחות נדיבות במיוחד. אל תפספסו את המציאון של סופי.











את ליזבט דהל, סופי והמוצרים של rice תוכלו לפגוש בקולאז' Sale קדימה אביב,
30 -31 במרץ 17:00 - 10:00

בסניף ה- outdoors של קנה'קש באזה"ת אבן יהודה
בסמוך לצומת קדימה - הדסים

לפרטים מלאים על האירוע, ליחצו כאן,

או כנסו לדף האירוע בפייסבוק
ובאותה הזדמנות אשמח אם תאשרו הגעה.

שימו לב, לא כל המציגים בקולאז' Sale מקבלים כרטיסי אשראי, אנא הצטיידו בהתאם גם בצ'קים ובמזומן.

להתראות בקולאז' Sale,
קרן

2 comments:

shiri אמר/ה...

אני צריכה לבוא עם משכנתא לסייל הזה!!

עינת אמר/ה...

אני עם שירי...
הצבעים האלו מדהימים.

אודות