יום שישי, 30 במרץ 2012

אחרון ודי - עוד ממוכשרי הקולאז' Sale קדימה אביב 30-31 במרץ

חוזרת מיום הקמות ארוך ומספק בקנה'קש ולא מצליחה להרגע מכל היופי הזה שמכונס במתחם אחד, כל כך מושקע. מה אומר לכן? רק שכל מי שנכנסה היום במהלך ההקמות למתחם הזה, נשמטה ליסתה מרוב התפעלות. ולהזכירכם, מדובר ביוצרות שכבר ראו דבר, או שניים בימי חייהם... וגם קולאז' סיילים בעבר. הפעם זהו שיא, ואני מאוד נרגשת לקראת הסופ"ש הקרוב, ומחכה לכן במתחם המכירות שלי, בגזיבו יפיפה הממוקם ממש בכניסה לאירוע (מצד ימין).
אני לא ארבה במילים, פשוט כי יש לי כל כך הרבה תמונות נפלאות להראות לכן. בימים האחרונים העלתי  בכל יום פוסט ובו הצגתי יוצרת, שתיים, או שלוש. קשה להציג כ-30 יוצרות כל כך מוכשרות בזמן כה קצר, אז תרשו לי לעשות השלמה מזורזת ולהציג לכם את יתר היוצרות, ממש רגע אחד לפני שכל הקסם הזה מתחיל...

פוגי נעים עם בובות הפורצלן המושלמות שלה., שבא לי לאסוף הביתה את כולן...


Mom & me, שהתמקדה הפעם בקולקציית שמלות ילדות מרגשת במיוחד... פעם, אמהות לא היו קונות בגדים לחג לילדות שלהן הן היו תופרות אותן. לתחושה הזו היא התחברה ענבל, כשעיצבה את קו השמלות. הרגשתי כאילו אני עושה אותן אישית לרונה ביתי באותו אופן בו אמא שלי הכינה אותן עבורי, היא מספרת.

השמלות שאמא שלה תפרה לה בשילוב זכרונות הילדות הפרטיים שלה היו ההשראה לקולקציה והן כמובן קיבלו את הפרשנות שלה מהיום. גם בבחירת הבדים ענבל השתדלה לבחור חומרים שהיו קיימים פעם תוך דגש על בדים טבעיים שבשילוב העבודה עליהם מקבלים ייחודיות ואופי נוסטלגי
בקולקציה שמלות רכות ולבנות, בהירות ופרחוניות, כולן מוקפדות עם הרבה מחשבות על הפרטים הקטנים. חלק מהשמלות עשויות מכותנה ומשי, תפורות בשילוב עבודת יד וטכניקות מסורתיות.


קרן גילן, אהובתי, תפרה קולקציה מדהימה ביופיה של איילים, חדי קרן ועוד חיות קסומות בציבעוניות יפיפיה. בקולאז' הקודם, כל האיילים הללו נחטפו תוך דקות ספורות. אני לא אתפלא אם זה יקרה גם הפעם... תראו את כריות הבתים המשגעות הללו.

הילה סגל החמודה מ-Noya&tush תגיע עם קולקציית בגדי ילדים אביבית ומתוקה. תראו את הדוגמנים המתוקים ואת ההפקה החמודה, שהפיקה לה חברתה, עפרה ממטבחי פטיט.

גל תגיע עם בגדים רומנטיים ענוגים לנשים ולילדות וגם, כמו תמיד, עם שלל גדול של הפתעות...

סטודיו בייסיק מאודים, פשוט העביר את קרון הרכבת שלו, על כל תכולתו ואוצרותיו לאירוע הקולאז' סייל!


יעל מ-justine תגיע, מהפעם עם קולקציה חדשה של כובעי קיץ בהשראת יאכטות ושייט.

הדס קולודני המקסימה (אל תפספסו אותה!) תגיע עם בעלה החמוד (!) וגם עם קולקציה קיצית לנשים,מוצלחת במיוחד.

ginger יפציעו עם שלל מפות חדשות יפיפיות והמון כלים ומתנות אישיות מקסימות, שמתאימות מאוד כמתנת חג. מומלץ!

ולסיום, שושן דגן (!) אגרונומית במקצועה, שהחלה ליבא מוצרי בוטיק מקסימים לגינה.

אל תפספסו! את האואטלט עודפים, שקנה קש פתחו במיוחד עבור האירוע, הייתי שם היום ומתחשק לי לקחת איתי הביתה בערך מחצית מכל מה שראיתי שם... הכסא הזה לדוגמא, ב-99 ש"ח, במקום 290 ש"ח. אין ספק, בקנה קש תמצאו מארחים נדיבים במיוחד. אני ממליצה לכן להכנס לתיקיות הפייסבוק של טוב ויפה ולראות איזה רעיונות נפלאים יש לקניית מתנות בתקציב של עד 99 ש"ח ובתקציב של 59 ש"ח.

מצורפת מפת ההגעה למתחם קנה'קש באזה"ת אבן יהודה, אין לכן מה לחפש במקומות אחרים... 

את כל סוללת המוכשרות הללו,
תוכלו לפגוש בקולאז' Sale קדימה אביב בסופ"ש הקרוב,
30 -31 במרץ 17:00 - 10:00

בסניף ה- outdoors של קנה'קש באזה"ת אבן יהודה
בסמוך לצומת קדימה - הדסים

לפרטים מלאים על האירוע, ליחצו כאן,

או כנסו לדף האירוע בפייסבוק
ובאותה הזדמנות אשמח אם תאשרו הגעה.

שימו לב, לא כל המציגים בקולאז' Sale מקבלים כרטיסי אשראי,
אנא הצטיידו בהתאם גם בצ'קים ו
במזומן
.




להתראות מחר,
קרן

אין תגובות:

אודות