יום שני, 5 בדצמבר 2011

יומני היקר - תאריכים ואירועים לוהטים במיוחד

יומני היקר, בשלושת השנים האחרונות, הוא הבלוג הזה "טוב ויפה". ביחד איתו, במקביל, התחלתי לנהל יומן פגישות ואירועים עמוס ופורה לא פחות. אני בהחלט מסוג האנשים הללו, שכל דבר פורמלי הנושא עמו ניחוח של בוכלטריה, סדר ואירגון, נדחק לפינה רחוקה עד כמה שניתן, במטרה להתעלם ממנו, בתקווה שיתאדה.

עד השנה האחרונה התעקשתי לנהל בהצלחה (יחסית) לוח שנה (של רותו) כחלופה ליומן פגישות. מה שהכריע את הכף ושבר אותי סופית הוא גירסה מתוקה ובלתי ניתנת להתעלמות של יומן יפיפה, שאיציק מנוטבוק הכין עבורי במהדורה בלעדית ומיוחדת, מספר ישן של בילבי שמסרתי לידיו הנאמנות. אני מאוהבת ביומן החדש שלי והחלטתי שזאת הזדמנות נפלאה לשתף אתכן גם לגבי התכנים הממלאים את דפיו.

אני מזמינה אתכן להוציא את היומנים שלכן (לא, לא לצורך השוואה...) ולסמן בעט עם מרקר זוהר במיוחד תאריכים של פעילויות שאני מקיימת שיכולות לעניין גם אתכן.
האירוע הגדול והמשמעותי שפתח את השנה הזאת, הוא ללא ספק, הקולאז' סייל שהתקיים בעין שמר בספטמבר האחרון. את אירועי הקולאז' סייל אני מקיימת בשלושה פורמטים שונים. פעמיים בשנה אני עורכת קולאז' גדול, לפני ראש השנה ופסח. הגודל בא לידי ביטוי במרחב הפיזי של האירוע, בגודל ההפקה, בכמות המשתתפים ובאטרקציות בעלות ערך מוסף. הקולאז' סייל בעין שמר ענה בהחלט להגדרה - קולאז' גדול.
בקולאז' סייל בעין שמר נהננו מהמרחב מעורר ההשראה של מוזיאון החצר הישנה, מיומיים שבהם המוזיאון פתח את שעריו ללא תשלום, מהופעה חיה של צמד דוסה, מתערוכת כרזות קק"ל מקום המדינה, משוק איכרים, דוכני מזון נפלאים וממגוון גדול של מעצבים יחודיים ומוכשרים במיוחד. קליפ קצר שמסכם את החוויה הקסומה של הקולאז' סייל, תוכלו לראות כאן לינק.

אירוע חוויתי נוסף אחר, היה סיור מקצועי למעצבות, שערכתי בשוק הפשפשים ביפו לסטודנטיות בקורס הום סטיילינג בשנקר. הסיור התמקד באיבזור בתים וחללים עם דגש על עיצוב אקלקטי. עברנו בנקודות מוכרות יותר ובנקודות מוכרות פחות. דווקא היום כשהשוק איבד מתמימותו הישנה, חשוב להכיר פינות חמד נסתרות שנשענות על כל הטוב והיפה הזה, עם הקסם הישן של שוק הפשפשים של פעם.

בעקבות ביקושים, עיניין ופניות רבות שקבלתי בנושא, אני מתכוונת לפתוח סיורים במתכונת דומה, המתאימים למעצבות, או לנשים שנמצאות בשלבי קניות לאיבזור הבית שלהן. הסיורים יערכו בקבוצות קטנות ואינטימיות, ויחלו בינואר 2012. הסיורים יכללו גם הנחות מיוחדות בחנויות שוות ועוד הפתעות שאני מכינה עבורכן. מועדים יתפרסמו בהמשך, מי שמעוניין מוזמן ליצור עימי קשר באמצעות המייל shavit.karen@gmail.com

הקולאז' סייל האחרון, שהתקיים בסופ"ש הקודם, ענה להגדרה שלי, של קולאז' קטן באווירה אינטימית וביתית. קיימנו אותו בחצר ביתה של אורית זילברמן ברמות השבים, תחת עצי הפקאן הגדולים, שם שוכן גם הסטודיו המקסים והפסטורלי שלה, סטודיו טווילנגן והבית המארח של pip studio בארץ.
גם אנחנו, ממש כמו pip studio, ידענו לזהות מקום מוצלח להתארח בו. מספר מצומצם ואיכותי של 11 מעצבות מוכשרות נבחרו בפינצטה ויצרו תמהיל מושלם ומרתק של פירטי עיצוב מרגשים בתחומי עיצוב מגוונים של אופנה, בית וילדים. הכמות הבלתי נתפסת (אני מצטטת את רונית ברקאי) של האנשים שהגיעו לאירוע הצליחה להמם בעוצמתה אפילו אותי... מבקרות רבות הגיעו כחצי שעה לפני הפתיחה והציפו את המקום לאורך כל הארוע ...
התרגשתי מאוד להסתובב בין הקהל העצום והמחוייך הזה, שנענה, נהנה, התלהב ויצר אווירה מחשמלת ומטריפה באירוע. תודה לכל מי שטרח והגיע ולכל המעצבות המקסימות על פרזנטציה משובחת ומוצרים נפלאים. יותר משבוע עבר ואני עדיין לא מצליחה להתאפס על רמות נורמטיביות של אדרנלין... תודה! (:

למעלה מימין: את התכשיט הזה אפשר גם לאכול! למעלה משמאל: קצת ממה שהתרחש מחוץ למתחם בחצי השעה שלפני.
למטה: מתחם בית הקפה של פטי גאטו.

למעלה מימין: רוני קנטור המתוקה באאוטפיט אופייני. למעלה משמאל: לקוחות מאושרים עם רכש חדש מפיצקדולים.
למטה מימין: ככה בוחרים טפטים של pip, למטה משמאל: המארחות המקסימות שלנו (נעמי הקטנה מדגמנת הריון מבלון...)

למעלה מימין: כריות בבושקה נפלאות של ענבל, למעלה משמאל: הסינרים החדשים שקניתי עבור הבנות ועבורי - שוס היסטרי! למטה: מבט על הפרזנטציה המושלמת של mom&me - כך ניראת שלמות! וגם מבט מקרוב על סינרים מרגשים של המותג. אין דברים כאלו, פשוט אין!

למעלה מימין: דוכנים בגינה, למעלה משמאל: השביטיות מכייפות בקולאז' סייל (לא, אין קשר משפחתי... אבל היא הראשונה שהעלתה אותי על במה, בגיל 3).

קצת תמונות של מוצרים בעיצובי בקולאז' סייל.

שעות ספורות לפני שאני עולה על מטוס עם היילי ועוד חבורת נשים שמחות לברייטון, אני משתתפת בוובינר (webiner) של מיה לנדאו באינטרנט. הוובינר, למי שטרם התנסה, הוא פורמט חדשני ומדליק של הדרכה חינמית באינטרנט. הוובינר של מיה הוא בנושא "איך יוצרים מותג נחשק" ותאמינו לי שאם יש מישהי שאני מכירה שיכולה לחדש לכן דבר או שניים בנדון, זאת הגברת לנדאו בכבודה ובעצמה...
לוובינר יש לבצע הרשמה מראש, הדבר אינו כרוך בתשלום ומומלץ ביותר. המקומות מוגבלים וההיענות ניפלאה, כך שאני ממליצה לכן להזדרז ולהרשם. פרטים נוספים כאן לינק. 



את הטיול עם היילי דה מרקס לברייטון אני מתכננת לקחת כבר כמה חודשים טובים. כתבתי על כך בפירוט בפוסט הזה לינק. ביום שישי הקרוב בשעת בוקר מוקדמת, אני תופסת מקום טוב על טיסת בריטיש ללונדון ביחד עם חבורת נשים עליזה צוהלת ומגוונת, שכל כולה אהבה לוינטאג' ותשוקה לגילוי אוצרות. אני מזמינה אתכן לבלוג של היילי, להכרות עם חברתי, שהיא אישה מופלאה ומרתקת, לקבל השראה ואולי אפילו להגשים חלומות...

את סוף השבוע של חנוכה, הזמינה אותי חברה נוספת לבלות במחיצתה. סופי בר אדון, או בשבילכם Sofi, פותחת את החנות שלה בשוק הפשפשים, שהיא (לטעמי) הכי יפה בארץ לסייל מטורף של סוף שנה. המטרה: לנקות מדפים של קולקציות קודמות ולפנות מקום למשלוח החדש שבדרך... אני אצטרף אליה עם המוצרים שלי והנחות סוף שנה על הקולקציה הישנה.
פרטים בהמשך... אל תפספסו!!!

ולמי שחשקה נפשו במציאות של ממש, אני שמחה לבשר על מכירת גראז' סייל (לא קולאז' סייל!) בחצר ביתי במזכרת בתיה ביום האחרון של 2011. בואו להרים כוסית איתי ועם חברות בשבת ה-31.12.11 ולמצוא לכן מציאות נפלאות במחירים מגוכחים של כל מה שהחלטתי לרענן החוצה... בגדים, תיקים, אקססוריז, תמונות, כלים, רהיטים ומה לא... כל מה שישאר עולה על משאית וממשיך למרכז נזקקים. ההכנסות יתרמו אף הן, אל תפספסו.

ואיך אפשר לפתוח יומן מבלי לסמן לכן את הקולאז' סייל הבא... את הקולאז' הקרוב, שיתקיים ב-6 בינואר 2012, אני הולכת לערוך במקום מיוחד ובאופי מיוחד במינו. הקולאז' יתקיים ברחוב הלח"י 24 באזור התעשייה של בני ברק, בסניף הממגורה של קנה קש. למקום ומותג יש סיפור מיוחד וחזון יפיפה של "דברים להיום המתחשבים במחר". הקולאז' סייל הפעם מוקדש לחזון של קנה קש, מאגד בתוכו מעצבים ויוצרים מרגשים שגם חושבים על המחר. עוד פרטים אעדכן כאן בבלוג בקרוב, בנתיים סמנו לכם את התאריך ושריינו הגעה בעמוד האירוע בפייסבוק, זה הכי קרוב שהקולאז' סייל יגיע לת"א... כנסו לאתר של קנה קש ואל תפספסו את מסיבת החומרים של המעצב ויטו סלמה שתתקיים ביום חמישי הקרוב, ה-8 בדצמבר.




לקינוח הפוסט, אני מציעה לכן תה עם ג'ינג'ר. אני עדיין מנועה מלתת פרטים מחייבים, אבל אני יכולה לגלות לכן בסוד, שביום שישי, ה-13 בינואר (זה בסדר בנות, יום שישי ה-13 זה יום בעייתי רק אם אתן נוצריות...) יתקיים סשן מרתק ויוצא דופן של רשת ג'ינג'ר הום בקניון שרונים בהוד השרון ובו מפגש מרתק של נשים ועיצוב בהשתתפות אורית קסטן - המעצבת הראשית, ליאת תימור ואנוכי. עוד פרטים (כן... כן...) בהמשך.


וככה נראה היומן החדש והעמוס שלי מאחור...

שיהיה לכולנו שבוע נפלא ומרתק,
מבטיחה לעדכן ב-live מברייטון, בדף הפייסבוק של טוב ויפה.
להתראות בקרוב,
קרן

11 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אלוהים אדירים...
מה הכנת לנו?
אין גבול לעשיה, ליצירה וליוזמה שלך!
וטוב שכך!
הפוסט משגע והאירועים אפילו יותר.
אני לא מתכוונת לפספס אף אירוע,
איזה כיף שנתראה בקרוב.
מאחלת לך נסיעה נהדרת עם הילי,
שלך
אסנת רום (מהפרדס...)

galit vaturi אמר/ה...

וואו, כל כך כיף לקרוא את הפוסטים שלך.
מקווה שאצליח להגיע לאירועים
תודה רבה על ההשקעה
ותהני בנסיעה

אנונימי אמר/ה...

פספסתי את הקולאז' האחרון ואת הכובעים המתוקים של פיצקדולים והבבושקות ההורסות של ענבל. הם יהיו בקולאז' סייל הבא?

נירית אמר/ה...

מלכת האינטגרם הבלתי מעורערת, איזה עריכה מצויינת! אלופה!

רחלי אמר/ה...

וואו, כמה אירועים! איזה כיף! דרך מעולה לסיים את השנה :-) תהני בברייטון!!!

mekoopelet אמר/ה...

אח, כמה יופי בפוסט אחד, ועכשיו תקשיבי ותקשיבי טוב, אני רוצה מלא מלא תמונות מברייטון (מה זה מלא מלא... מליון...), איפה היית, מה עשית, מה אכלת, איפה ישנת (בסדר, לא אכפת לי שזה יהיה עם האינטגרם הזה שאת חולה עליו...), את לא נוסעת סתם, את נוסעת בשליחות (של כל אלה שהיו מתים לנסוע, אבל לא נסעו..)
מחכה ומצפה.
מלא נשיקות

אנונימי אמר/ה...

דבר ראשון - היומן מעורר קנאה. בתור אחת שממש לפני שעתיים נאלצה להתפשר על יומן "סתמי" אחרי חיפושים אינסופיים אחר היומן השנתי הנכסף (שנכשלו, אבל אין מה לעשות - בסוף החודש נגמר לי היומן הנוכחי! מתפשרים....)

דבר שני - אשמח לשמוע על הסיור ביפו, מקווה שאוכל להצטרף לאחד מהם בעתיד.

ודבר שלישי - איזה כיף, קולאז' סייל קל"ב! בתקווה שהפעם סוף כל סוף אוכל להגיע (לאחרון תכננתי אבל לילה לבן בעבודה אילץ אותי לבטל...)

אה, וכמובן - דבר רביעי: תעשי חיים בברייטון.

אנונימי אמר/ה...

(אוי, הבלוגר הטמבל לא זיהה אותי - זאת מאיה כתר!)

ענת אמר/ה...

קרן, בכל פעם אני נפעמת מחדש מרוח העשייה והיוזמות המדהימות שאת מוציאה אל הפועל. מקווה להגיע לאחד מהקולאז' סיילים הקרובים ולהתענג מקרוב (-:

אנונימי אמר/ה...

הי קרן,
חברה שלי חזרה מהקולאז' סייל נפעמת, ויותר מזה- עם כובע ינשוף מאלף של מישהי שהציגה אצלך (פיצקדולים?), אני חייבת כזה כובע ומתה לדעת אילו עוד דברים יש להם, הם יהיו גם בסייל הבא??

תודה, אמא לינשוף קטן פוטנציאלי...

mylovelymess.com אמר/ה...

פתאום גיליתי את הבלוג שלך!! כמה מקסים...

אודות