יום שישי, 16 בספטמבר 2011

קולאז'sale בעין שמר - היום שהיה והיום שיהיה

פשוט צריך לראות בשביל להאמין. מילים לא יחליפו תמונה ותמונה לא תחליף מציאות. הצצות קטנות, שברירי רגעים וקולאז' של קסמים. נעמי יוגב, היתה וצילמה, מדדה וטעמה ועדיין יש לנו טעם של עוד...
אני לא אכביר במילים ופשוט אתן לתמונות של נעמי להראות לכם את הקסם, דרך העין שלה:



















































הקולאז' Sale בעין שמר יהיה כאן, עוד יום אחד נפלא, אל תפספסו את ההופעה של לירון ואדם בשעה 14:00,
להתראות בקרוב,

קרן

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אני מסתכלת על התמונות וזה עושה לי חשק להגיע גם היום!כל כך נהנתי !אז סיפוקים לא דוחים והיום אגיע עם חברות אחרות...
דלית

אנונימי אמר/ה...

אם היה אפשר לדרג את הקולאג'ים הייתי יכולה לומר שהקולאג' בעין שמר היה הטוב , היפה, הססגוני, המרשים והגדול מכולם תענוג!! שווה את הנסיעה היה מדהים!!!

אילת אמר/ה...

התמונות מדהימות והכל נראה טעים ומפתה. מתי את עושה אחד כזה באזור שלך או דרומה.

יוצרת בשרון-yozert basharon אמר/ה...

הביקור בפוסט מהנה, אשמח להגיע בעז"ה ב"נ למכירה הקרובה האם היא באזור השרון הדרומי.
בהצלחה בהמשך, יוצרת בשרון.

רוני אמר/ה...

בפעם הבאה אני באה ויהי מה!!!!!!
נראה מקסים מקסים!!!

אודות