יום שני, 4 ביולי 2011

גחליליות בסטודיו - נעים להכיר

אני אוהבת את הקיץ! נכון.. אני גם מכורה למזגנים, אבל אין כמו ערב קייצי ונעים לבילוי נפלא! בשבוע שעבר חגגתי את יום הולדתי באווירה קייצית, אינטימית, עם חברות טובות, הרבה צבע ושמחה. מחר אעלה את פוסט יום ההולדת, אבל בנתיים, תרשו לי לספר לכם על פורמט חדש שאני משיקה:
אני מזמינה אתכן להגיע ביום חמישי הקרוב לסטודיו שלי, שבמזכרת בתיה, למכירת ערב קייצית, באוירה אינטימית חמימה. בין השעות 17:00 ועד 22:00 בלילה, הסטודיו יפתח דלתותיו בקונספט חגיגי ויארח הפעם גם כמה אורחים מקסימים עם שלל הפתעות משמחות.

מוצרי הסטודיו של Vintage Flair:

מצעים הורררררסים מבית היוצר של מצעי נילי, 100% וגם עודפי יצור מטריפים של חברות אמריקאיות מובילות כגון Anthropologie ו-Pottery Barn, במחירים מעולים, שאסרו עלי לפרסם כאן...
Baby Galabiya (בייבי גלביה), קו בגדי הנוחות והקז'ואל בעיצובי, במבחר הדפסים חדשים. 


מוצר חדש שלי: מטפחות בוהו, מבדי כותנה צביעוניים, מעוטרים מפונפונים קטנים. ניתן לקשור כצעיף או לקישוט התיק, אבל אני מעדיפה אותן כמטפחת ראש לימים החמים.

תמיד שמחה לארח את אורית זילברמן, עם מוצרים משגעים של Pip Studio
עם שלל מגבות חוף יפיפיות בטיימינג מושלם לקייץ שהחל:


מוצרי הפוטו אקססוריז הכובשים של סטודיו טווילינגן:
 תמונות הוינטאג' קאנווס בעיצובי:



 כריות פרובנס רומנטיות בניחוח לבנדר:

תכשיטים רומנטיים:



חתולי מזל מרשרשים:

 מצעים של Pip:
 תיקים של Pip:
 מחברות ןשאר ירקות:


כלי פורצלן משגעים, שכל ויטרינה תשמח לאמץ:
 תיק ים מטריף ב-80 ש"ח בלבד (!)

מסגרות מגנטיות של טווילנגן:
 לוח מגנטי רובוטים + תיק של Pip:
 

עוד פרטים בדף הפייסבוק של האירוע,
אשמח שתכנסו לכאן ותאשרו הגעה.

הזדמנות לקפוץ לבקר, הזדמנות להכיר,
להתראות!

2 comments:

שושי אמר/ה...

כרגיל, מפתה ומגרה כאחד!

rachel.lavie אמר/ה...

יההה איזה דברים יפים, חבל שראיתי רק עכשיו. אני מתה על מצעים ותמיד מחפשת מעצבים חדשים של מצעים. מקווה שיהיו עוד מכירות גם השנה ואוכל להגיע.

אודות