יום חמישי, 2 ביוני 2011

קולאז'Sale שבועות ברמות השבים - חלק ב' - 7 המופלאות

את ההיכרות הראשונה שלי עם פוגי נעים עשיתי באמצעות הפייסבוק. לייק אחד קטן של ליהי ממותק בוטיק סוכר, הקפיץ את עבודות הקרמיקה של פוגי למקום של כבוד אצלי על הקיר. משם ההמשך היה טבעי וברור. לא יכולתי להתעלם מכל הכישרון והיופי הזה ובטח לא מהדמויות המקסימות שחייכו (רק?) אלי!
מסקנה: פרגנו לחברים ואם אתם רואים משהו שמחמם לכם את הלב, אתם תמיד יכולים לתגמל ב-Like קטן. אף פעם אי אפשר לדעת לאן דברים יתגלגלו.
עוד באותו היום, מצאתי את עצמי אורזת את נגה הקטנה, אוספת חברה קרמיקאית ועולה ירושליימה לכיוון רמת רזיאל. הסטודיו והבית של פוגי התגלו כסיבה ראויה למאמץ ולספונטניות הזו. פוגי נעים היא אישה מקסימה, מוכשרת ונעימה. חיוך גדול אחד שלה והופ אני שבויה בקסם. שלא לדבר על כל העבודות והאובייקטים מסביב, שלא נתנו לי מנוחה וגם לא למצלמה.

פוגי, בוגרת בצלטאל, הקימה את הסטודיו שלה לפני כשנה וחצי, שם היא מתנסה בעבודה בחומרים שונים וגם לומדת תוך כדי עשייה. לאחרונה חברה אליה תמי זהבי והשותפות שלהן כניראה טובה מאוד לשתיהן, אחרת איך אפשר להסביר את פרץ היצירתיות הזה ותוצריו המשגעים. יחד, הן גם מעבירות סדנאות יצירה בסטודיו מעורר ההשראה של פוגי.
עוד על פוגי נעים, תמי זהבי ויצירותיהן, תוכלו לקרוא בבלוג של פוגי, "הבלנדר", בלוג שנכתב כדאי "לעשות לה סדר בראש" בכל מה שקשור ליצירה. אני מזמינה אתכן להגיע מחר לקולאז'Sale שלנו, ברמות השבים ולהכיר יוצרות קסומות במיוחד. שפע של יצירות חדשות ומקוריות יוצרו במיוחד עבור הקולאז'Sale שלנו, אני בטוח רוצה משןם כמה דברים, רק שממש קשה לי להחליט מה אני אוהבת יותר... תעזרו לי?

הדמויות המטריפות האלו, כל אחת יותר יפה מהשניה.

מלחיה ופילפליה, מקסים!

לוח מגנטים עם בבושקות מקסימות
עוד בבושקות
ובכלל, כל מה שפוגי ותמי ישימו לי על הצלחת, אני לוקחת...

עוד זוג חברות מוכשרות, שאני גאה ושמחה מאוד להציג בפניכן כאן, הןשתח מעצבות, ליאן ועדי, חברות מוכשרות (מגיל 11!) ואמהות שהקימו את סטודיו THE MOOD MAKERS. בסטודיו הן אנחנו רוקחות אווירה לבית, יוצרות תמונות ומדבקות קיר מקסימות, שיכולות לשדרג בקלות ובמהירות כל חלל. אני מזמינה אתכן להכנס לאתר שלהן, כאן ולהתרשם מגלריה מרשימה של יצירות.




את ליאן המקסימה, אני מכירה כבר זמן מה ואוהבת מאוד את הבלוג השווה שלה THE COOL CLOSET. את עדי הכרתי רק לאחרונה, אבל אני בטוחה שעוד תקראו עליהן כאן, בהמשך.

עוד מוצרים משגעים של השתיים, הם קולקציית העיצוב בהתאמה אישית. בעזרתן של השתיים תוכלו ליצור אוירה עם התמונות שלכם. רק תנו להן אותן והן כבר יעבדו, ילטשו ויצרו מהן עיצוב מקורי עבורכם, שיהפוך לתמונת קנבס או מדבקת קיר מרגשת ומיוחדת!






עוד שותפות עיצובית מוצלחת ומשגשגת תוכלו למצוא בקולאז'Sale גם בסטודיו תלתן. חגית וגיל, שכנים וחברים, גרים בקיבוץ דגניה ב' בעמק שכולו טובל בירוק. האהבה לעיצוב ולמלאכת יד חיברה אותם ויחד הם מייצרים פתרונות אחסון קטנים ומתוקים בהתאמה אישית ובמחירים שפויים.

את חגית אינגבר אני מכירה עוד מהתקופה שבה עסקתי בעיצוב אירועים והיא צילמה. את כישרון הצילום שלה היא מגייסת כרגע גם לטובת צילום המוצרים היפים של תלתן. אז אני חושבת שאני אתן למקלדת שלי מעט מנוחה ואעניק לכם קצת זמן איכות עם היצירות של חגית.

שרפרפים במידות וגוונים שונים
מדפי תבלינים
שידות תואמות
ויטרינות קטנות עם זכוכית סבתא
ארגזי איחסון שמשמשים גם כספסלים

עגלות עץ

מוצר חדש ומשגע: תיאטרון בובות, שמשמש גם כחפץ נוי. תלוי על הקיר בחדר.

לגבי הבחורה הזאת, קרן גילן, אני מודה שאני לגמרי, אבל לגמרי משוחדת. מעבר לעובדה שהיא אחת מחברותי האהובות, יש לה אוסף של תכונות, שהופך אותה לאחת במינה. 
ראשית, העובדה שהיא אמא לשלושה קטנטנים מאלפים. כל מי שהיא אמא מוצלחת ליותר צאצאים ממה שאני הצלחתי להעמיד (2), היא כבר מושא להערצה בעיני.
שנית, הבחורה אוחזת במשרה מטורפת (!!!) היא המעצבת הראשית של רנואר מן. ושלא תחשבו שמדובר במשרה פסטורלית, בה היא (רק) יושבת כל היום מול החלון ומציירת מודלים להנאתה... מדובר כאן גם ביכולות תיפעוליות וניהוליות מהמעלה הראשונה. הבחורה הקטנטנה הזאת (פטיט, במידת נעליים 35) היא אשת עבודה חריפה וחדה, בעולם מקצועי לא פשוט כלל וכלל והיא עושה זאת כבר שנים ובהצלחה ראויה להערצה, לא פחות!
נמשיך? למי שירוקה מקנאה בשלב הזה, אני ממליצה לדלג על שלב הקריאה ופשוט לשטוף את העיניים בתמונות (לא שזה פחות מכאיב...)
נשארתם? אז בבקשה... אחת לחודש (לפחות) הבחורה עולה על טיסה לאחת מבירות העולם, במסגרת עבודתה. אין פינה שווה על הגלובוס, בוטיק, שוק פשפשים, או מתחם בילוי שווה, שהיא לא מכירה מקרוב. את ההמלצות הכי שוות אני אוספת לפני נסיעות ממנה.
ואיך מנהלים כזאת קריירה, יחד עם בעל, משפחה וילדים? אתם מכירים את האמרה הזאת שמאחורי כל גבר מצליח יש אשה תומכת? אז במקרה של אשה מצליחה, תמיד, אבל תמיד מדובר במשפחה (שלמה) שתומכת. אמא, בעל, ילדים, כולם בעיניין. לדעתי חיוך של אמא מסופקת ומאושרת הוא בסיס איתן למשפחה מאושרת.

חשבתם ששמעתם הכל? אז זהו, שלא. הבחורה גם עוסקת להנאתה בזמנה הפנוי ביצירה. הבחורה סורגת, בעבודת יד שטיחי קרושה ענקיים בכישרון יוצא דופן. אם תחזו בבחורה הקטנטונת הזאת, אוחזת במסרגות ענק וסורגת בזריזות ובמיומנות שטיח ענק, אני בטוחה שלא תצליחו להסתיר חיוך גדול.
לשמחתי, קרן הסכימה להגיע למכירה שלנו ולהביא איתה את שטיחיה המופלאים ועוד יצירות טקסטיל מרהיבות. אז אם חשקה נפשכן בשטיח כזה, מומלץ לכן להקדים ולהגיע לאירוע, מנסיון העבר, במכירה החורפית שקיימתי בסטודיו שלי, הם פשוט נחטפים...
לכבוד קולאז'Sale שבועות, הכינה קרן גם נזרי שבועות מקסימים לילדות. כאן בתמונה שצילמה במרפסת ביתה, אתן יכולות לראות את שתי הבנות שלה (יש עוד בחור קטנטן מחוץ לפריים...) מדגמנות את הזרים הלבנים היפים הללו. את הזרים האלו ועוד רבים ויפים אחרים, היא תמכור בקולאז'Sale במחיר נדיב ושערורייתי במיוחד, 10 ש"ח ! המלאי מוגבל, מהרו.

עוד זרים ויצירות תוכלו למצוא בבלוג המקסים של קרן.


ואם כבר אתם מאבזרים את הילדים לכבוד שבועות, תוכלו למצוא בדוכן שלי סלסלות פלסטיק קטנות מקסימות, שהבאתי מ-Sofi בהנחה של 30%, 17 ש"ח במקום 24!

פגשתם אותה במכירת פסח הקודמת בכפר הס ולאור דרישות והפצרות הקהל, הבאנו אותה גם הפעם. גל בן אהרון מ-Gal Design היא מעצבת רב תחומית כשרונית, שלא מפסיקה להפתיע, לייצר, לחדש ולרגש.
במכירה הנוכחית גל תשיק קולקציה קייצית מקסימה של בגדי ילדות וגם קולקציית נשים משובחת.
הנחות תהיינה על בגדי הנשים בלבן. אל תחמיצו.




גם את עדי מ-Heidi והתיקים המשובחים שלה, הבאתי בעבר למכירת הקולאז'Sale ברחובות. התיקים של Heidi מותאמים לאמהות, אבל לא רק. במכירה יושקו תיקים קטנים, מיני היידי במהדורה מוגבלת וגם ינתנו הנחות על מבחר דגמים.


וזה מה שקורה ממפגש של Heidi וקרן שביט. עדי הסכימה לייצר עבורה מודל פרטי, אחד במינו, שמשמש אותי בעיקר בתקופת הקיץ. אז אם אתם רואים בחורה מטיילת עם התיק הזה, תבדקו אם יש לה פוני... ותגידו שלום!

את עופרה ממטבחי Petit פגשתם כבר באירועים שלי. גם הפעם עופרה תגיע, ובטנא שלה הרבה הפתעות מרגשות.
5% הנחה על כל מוצרי הסטודיו.

ערכות האוכל היפניות, נפתחו לציבור ועתה ניתן לרכוש גם פריטים בודדים מתוך הקיטים הגדולים. אני באופן אישי הרוסה מביצי העץ הקטנות והמושלמות, שחלמון צהוב ועגול יוצא מהן.

מוצר חדש בסטודיו של עופרה: בית בובות. הבית מגיע גם עם קיטים של רהיטי עץ קטנים, שניתן להרכיב ולצבוע בעצמכם.


עוד מוצר חדש ומקסים הוא מכבש הפרחים הזה. אני קניתי כזה לעלמה וגם נתתי במתנה והתגובות היו נלהבות מאוד. גם שלי הילדים (אבל בעיקר מהמבוגרים...). באירוע תינתן הנחה מיוחדת של 30%, עד גמר המלאי. אל תפספסו.


אני משגרת את הפוסט הזה ויוצאת לכיוון רמות השבים. אני אוהבת כל כך את היום שלפני, כל האירגון, הסידורים וההתרגשות. אתם מוזמנים לעקוב אחרי הפייסבוק של "טוב ויפה", בוודאי אעלה לשם עידכונים במהלך היום.

להתראות מחר בקולאז'Sale שבועות,
סטודיו טווילינגן
הפקאן 11 רמות השבים (ליד הבריכה)
בין השעות 10:00 ועד 16:00


יש שילוט הכוונה במושב,

ואלו הן הוראות ההכוונה:
כשנכנסים למושב נוסעים ישר עד צומת T ואז פונים ימינה (רחוב בית העם),

שוב נוסעים ישר עד צומת T ופונים שמאלה (רחוב הבראשים)
ואז, בפניה הראשונה ימינה לרחוב הפקאן.
סעו ישר עד הסוף ובפיתול ימינה, תחנו במגרש הגדול שמשמאל, ליד הבריכה.

2 comments:

אנונימי אמר/ה...

אנחנו מתייצבות ראשונות על הבוקר! יש לי כבר Wish List ארוכה ונחשקת...
לא מתכוונות לפספס אף פריט.

להתראות מחר,

שגית וענת מגבעת עדה

ליהי רוזנברג - טובול אמר/ה...

הווו... לכבוד הוא לי. איזה כייף!
:-)

(אני כ"כ מצטערת שלא אוכל להגיע מחר - יש מסיבת שבועות בגן - אני כבר מחכה למכירה הבאה...)

אודות