יום חמישי, 7 באפריל 2011

אפטר פארטי - פינוקים, אירועים ומסיבות

קולאז'Sale כפר הס מאחורינו. היה מדהים, היה מוצלח ואלפי המבקרים שנכחו באירוע הם השגרירים הכי טובים של ארועי הקונספט הללו. אני רוצה להודות לכל מי שהגיע, למציגים המופלאים, להגר ולבני משפחתה שארחו אותנו ברוחב לב, למשפחתי שבלעדיה כל זה לא היה מתאפשר, לצוות ההפקה הגדול והמוצלח ובעיקר לטל לוין, עוזרת ההפקה המופלאה שלי, שהוצנחה לתפקיד וגילתה יכולות מופלאות! תודה לכולכם. 

אחרי התודות, מגיע בדר"כ שלב הסיכומים. תרשו לי הפעם לדלג על השלב הזה ובמקומו לצרף לכם לינקים של סיקורי האירוע, פרי תיקתוקי המקלדת של בלוגריות אחרות שנכחו באירוע:
החומרים הקטנים שמהם עשויה ההשראה - ענבל גבור
Little wheel - ליטל
ורדים והדסים - ורד והדס
מה יש לך גברת לוין? - ציפי לוין
רוקמת חלומות - אורלי אלקלעי
הגדילה לעשות שרונה ראובני, ופירסמה שני פוסטים בבלוג הבועט שלה, לצאת מהארון:
קולאז' סייל והתכשיטים של תמרה

ולכל הפונים שפיספסו את האירוע (וגם לאלו שטרם שבעו...) אני פותחת את הסטודיו שלי, שבמזכרת בתיה ל"אפטר פארטי" ביום שישי הקרוב, ה-8 באפריל, בין השעות 10:00 ל- 14:00. תוכלו לרכוש אצלי בסטודיו תכשיטי וינטאג', אקססוריז, קופסאות פח, גלביות לילדות, תמונות קאנווס ומתנות שונות, פרי עיצובי.

עכשיו, כשהמכירה הגדולה כבר מאחורי, אני מרשה לעצמי להיתפנק ולחגוג. הרבה מנוחה, טיפולי ספא, ארוחות צהריים מפנקות עם חברות, אירועים מדליקים ועוד... ועוד...

למה אני קוראת פינוקים? הכנתי עבורכם רשימה קצרה:

את השבוע הנוכחי פתחתי בטיפול מופלא אצל מריאן מ"דרך הגוף", שביפו. חוויה מדהימה שאסור לכם לפספס. אחד המסז'ים הנפלאים שחוויתי, אם לא ה'...
ואם תספרו שאתם חברים של קרן שביט, תזכו לא רק לחיוך רחב, אלא גם לכוס קאוה און דה האוס, סאלוט!



עוד משהו שאני לא מתכוונת לפספס, זה את אחת מהרצאות ההום סטיילינג של ורד בן סימון, מדובר בהרצאה נעימה, קלילה וכייפית, עם המון טיפים לשידרוגים פשוטים ויעילים.

לנסיעה של מאי, אני אמנם לא מצליחה הפעם להשתחל, בשל מחוייבויות קודמות, אבל זה לא אומר שאתן צריכות לפספס אותה... היילי דה מארקס, פרסונה חד פעמית ומשפצת רהיטים מופלאה מלוטם, מארגנת טיולי שווקים באירופה. אל תחמיצו נסיעה עם היילי, מדובר בחוויה יוצאת דופן, עליה תוכלו לקרוא בבלוג של היילי, כאן. נותרו עוד מקומות בודדים. לחצו על המודעה שלמטה, בכדי להגדילה, לקבלת הפרטים.

עוד אירוע מינגלינג ולייף סטייל משובח, שאני ממש לא מתכוונת לפסוח עליו, הוא אירוע האביב של איריס זוהר מ- nine rooms. הבוקר אני מתייצבת באירוע עם מיטב חברותי ומחלצותי, לפינוק ותחלופת השראה עם נשים שאני רוצה להכיר. האירוע יתקיים היום ומחר. נותרו עוד מקומות בודדים מחר. מומלץ בחום!

ועוד ממתק אחרון לסיום הוא מכירת הגרדן בוטיק של נתנאלה ברחובות. מלכת הקראפטריות קיבצה חבורה של מוכשרות, שיציגו את יצירותיהן, בארוע אביבי, בגינת ביתה. אז למי שצריכה מתנות לפסח, או סתם פינוק לעצמה, זה המקום.


שיהיה לכולנו, סופ"ש אביבי ושמח ושתמיד תזכרו לאכול את הלחם, רק מהצד של הריבה!

7 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אין ספק שיש לך הרבה מה ללמד את כולנו...
איך עובדים קשה,מגשימים חלומות לך ולנו,לוקחים אתנחתא,נושמיםעד הפרויקט הבא,ולא שוכחים לפרגן גם לאחרים...
עוד לא אמרתי לך אבל הקולאז סייל האחרון שלך הציב רף מ-א-ד גבוה של הנאות ובאתי פעמיים בשישי ובשבת כדי לראות אם החמצתי משהו...
שלך
שרה

ענת אמר/ה...

ראיתי כל מני זנים של בתי ספא וטיפולים, מקומות מדהימים, אבל הגג הזה שנושק לים, נראה טוב מדי מכדי להיות אמיתי... וואו!

ציפי לוין אמר/ה...

קרן ערב טוב. בין ההכנות לבראנץ שאני עושה ביום שבת, לכובד יום ההולדת של ניצן, ראיתי את הפוסט שלך. אז תודה רבה על הפירגון, כיף היה להיות שם ויהיה כיף בארועים הבאים! בקולאז' הכנתי שקית מתנות ליום ההולדת של ניצן, בינהם את הסיכות שלך. את הקשת, מהפעם הקודמת, היא לא מורידה! שיהיה סופ"ש מקסים!

אילן ק אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.
ורד והדס אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.
hagar אמר/ה...

קרן,
זה היה אירוע מקסים, מושקע ברמות על, שמחה מאוד שהגעתי (ממש ברגע האחרון, אגב). חייבת לציין שהגעתי מעט מדוכדכת, ויצאתי עם חיוך ואנרגיות טובות! כמובן שהיה גם כיף מאוד לצלם - ממש חוויה!
מחכה לאירוע הבא!
הגר

ורד והדס אמר/ה...

היי קרן, איזה כיף לראות את ורדים והדסים כאן אצלך. נהנתי להכין את הפוסט על הקולאז' סייל ולחלק את החוויות (במקרה זה של הדסי) .
היה נפלא. המשיכי להפתיע, להרים ארועים מקסימים ו...לפנק את עצמך ולעשות חיים !

אודות