יום חמישי, 31 במרץ 2011

קולאז'Sale פסח בכפר הס - להתאבזר בסטייל!

וזאת הזוית האופנתית של הקולאז'Sale:
את תמר גרטנברג מ-TAMARA הכרתי בערב מחתרתי (די הזוי) שיזמתי, "גחליליות בפארק". די מדהים, אבל מהמפגש הזה יצאו כמה חיבורים חזקים מאוד, שמלוים אותי עד היום (מורן שמבר, ליאת שרון ועוד...). מה שבטוח זה שהפגישה העיוורת הזו הצליחה ואני ממשיכה להתענג על תוצאותיה גם היום.
את התמונות היפות שלמעלה, צילמה ליאן המוכשרת (והיפיפיה!) מהבלוג השווה "The cool closet", קצת לפני שהעבירה את הסטודיו הביתי שלה לחנות מקסימה בלב שוק הפשפשים.
תמר סיימה לימודי עיצוב ואמנות בבצלאל, שנקר וברצלונה. קו התכשיטים שלה הוא אומנותי, מפתיע ומוקפד. אני מכירה לא מעט תכשיטניות שמפסלות בבד, אבל לתכשיטים של תמר, אני מודה, יש לי חולשה מיוחדת. בכל פעם שאני רוצה לייצר לוק בלתי נשכח, עם אמירה אישית, אני מתאבזרת אצל תמר. אני מזמינה אתכם להתרשם מהיצירות שלה וגם לבקר אותה בקולאז'Sale בכפר הס.









קרן מיסוק מ"קירנה" כבר השתתפה בקולאז'Sale אושפיזין שערכתי בסטודיו שלי, במזכרת בתיה, בסוכות. דרישות חוזרות ונשנות שנרשמו מקהל קוראות הבלוג, הבהירו לי באופן חד משמעי, שהיא חייבת להשתתף גם במכירה הקרובה.




קרן תביא איתה קולב אררררררררררוף מלא בשמלות וינטאג' רומנטיות יפיפיות ואני מזהירה אתכן מראש, יהיה לכן מאוד קשה לבחור...



ליאתי, את הקבקבים האלו הבאתי במיוחד עבורך:
עוד מציגה, שהשתתפה בקולאז'Sale סוף שבוע בכפר, היא איילת המקסימה מ-Bronxy, היבואנית הרשמית בארץ של קבקבי ה-clogs הכי שווים בעולם! את תיקתוקי קבקבי העץ שעשו קאמבק היסטרי היישר מהאייטיז, אי אפשר שלא לשמוע, או לראות. יש להן נוכחות! ואם אתן שואלות אותי, אז יש להן נוכחות חובה!

אני רכשתי כבר 4 זוגות נוחים במיוחד, שמשרתים אותי נאמנה ואני בהחלט סימנתי לי כמה דגמים, שאני מתכוונת לייצר איתם דיאלוג. איילת מייבאת זה כבר כמה שנים, את מותג קבקבי הנוחות השבדיים טופלן, ולמכירה היא תביא איתה דגמים אחרונים מסדרות שכבר נגמרו, במחירים מיוחדים. שווה!

אתם מוזמנות להכנס לאתר של Bronxy ולהתחיל להכין לכם Whish list. לא תמצאו בשום חנות מגוון כל כך גדול ועשיר של הקבקבים הללו וגם לא את מחירי המבצע על הדגמים הניכחדים...



בשורה מסעירה נוספת לחובבות קבקבי העץ:
חברת BRONXY הרימה את הכפפה וצירפה ממש עכשיו, את קבקבי MAGUBA היוקרתיות למותגי הקבקבים האחרים שלה. קבקבי MAGUBA עוצבו בלונדון ע"י קבוצה צעירה של מעצבים מאיטליה,שבדיה ומקסיקו.


הקבקבים מיוצרות בעבודת יד בטכניקות ייחודיות שפותחו לאורך שנים בשבדיה. בשנת 2009 עוצבו דגמים בסגנון חדיש ומרענן שמשלב אומנות שבדית מסורתית עם נגיעות לטיניות, איטלקיות בצבעים עזים כמו טורקיז, חרדל, ורוד פוקסייה, כחול לק, פרחוני ועוד.
קבקבי MAGUBA מגיעים גם בדגם הקלאסי הסגור וגם בדגמים פתוחים שמתאימים ממש לעכשיו. הקבקבים האלו פופולריים מאוד באירופה, במיוחד בסצנת האופנה הצרפתית והאיטלקית והחלו עושות דרכן לליבם של סלבס בכל העולם.










את המוצרים של מעצבת תיקי העור, עדי טף, לא הכרתי עד לאחרונה, מכיוון שהיא מוכרת אותם בהצלחה, בעיקר בחו"ל. עדי, אשת העולם, מסתובבת הרבה בחו"ל, משתתפת בתערוכות ומעצבת קו יחודי של תיקי עור, שמאפשר לכם לבחור את גווני החלקים ואת אביזרי הקישוט של התיקים והארנקים.

 נשמע מסובך? אז זה רק נשמע... כנסו לאתר המדליק שלה ותתחילו לשחק... זהירות, זה ממכר לא פחות מהאנגרי צ'יקנז... אני ממליצה לכם להתאמן בבית, על יבש ואז להגיע לדוכן שלה בקולאז'Sale ולממש את העיצוב האהוב. עדי גם הבטיחה מחירים אטרקטיבים במיוחד! שווה!




עוד מציגה שלא תאפשר לכם להתעלם מהיצירות שלה, היא דגנית ישראל שגיא, צורפת מוכשרת (בין שאר כישרונותיה המרובים). דגנית, (גם) מעצבת גרפית בהכשרתה, מעצבת תכשיטים בקו גרפי יחודי ומינימליסטי. היא עובדת עם אבנים טובות, זהב, כסף ונחושת. אני אוספת יצירות שלה כבר כמה שנים טובות ומזמינה אתכן להכיר אותה מקרוב במכירה שלנו, בסופ"ש הקרוב. 





עוד מעצבת כישרונית ורב תחומית שאני שמחה מאוד להזמין לראשונה לקולאז'Sale שלנו היא גל בן אהרון.
גל, בעלת המותג Gal design, מעצבת בכישרון רב מגוון רחב מאוד של מוצרים ומצליחה לשמור על שפה עיצובית וכתב יד ברור, המאפשר את זיהוי המוצרים בקלות ושיוכם למותג. 
בין מגוון מוצריה, שניתן למצוא בחנות שלה, במיתחם קום איל פו בנמל ת"א, ניתן למצוא קו אופנה לנשים, וגם לילדות, אביזרי אופנה, אקססוריז לבית, בובות, קופסאות פח, קו פופולרי של ניירת, קלסרים, מחברות ועוד... שכחתי משהו גל?
אני מזמינה אתכן לבקר אותה בדוכן ה"סוכריות" שלה ואגלה לכם (בסוד...) שהסוכריה המתוקה מכולן היא גל עצמה. אל תפספסו.





את המציגה הבאה, אתם ודאי לא תופתעו למצוא כאן, מהסיבה הפשוטה, שהיא השתתפה בכל אירועי הקולאז'Sale, וזהו לה וגם לכם, הקולאז'Sale העשירי בשנה החולפת...
ולמי שלא כל כך חזק בטריביה, אני אגלה שזאת אני...
אז במה אני הולכת לאבזר אתכם במכירה הקרובה? במוצרים הבאים:

קו בגדי החוף בעיצובי לילדים, Baby Galabiya (בייבי גלביה) התעורר מתרדמת החורף שלו ומקבל את האביב בשלל צבעים, בדים וחידושים. בתמונות הבאות תוכלו להנות מדוגמנית הבית הפרטית והבלעדית שלי עלמה גלביה!
קולקציה חדשה של גלביות נעימות וכייפיות, מצפה לכן במכירה. מדובר בלהיט בקרב הקטנטנים, שפשוט לא מפסיקים לחרוש על הגלביות הנוחות והצבעוניות שלהם.

כל הגלביות תפורות בעבודת יד, במבדי כותנה איכותיים, שעברו 3 כביסות (ומייבשים!), טרם נתפרו. הכל בכדי למנוע כיווץ מעצבן של הבגד ובכדי לרכך את הבד שיהיה נעים לילדודס. יובל, מהגן של עלמה, העבירה לה בקשה בקיץ שעבר: "תגידי לאמא שלך, שתביא גלביות לכל הילדות בגן". אז יובלי, אני מרימה את הכפפה ומזמינה אותך להיפגש באמצע:
בנות, במיוחד לכבוד פסח, אני מכריזה על מבצע מיוחד עבור כל החברות של עלמה בגן - גלביה מהקולקציה החדשה, ב- 50% הנחה! קבלו תיקון... המבצע תקף לכל ילדי הגנים בקבוצת שילר, בחסות עלמה שביט, הפרזנטורית של המותג. הגלביה תסופק בהזמנה מיוחדת.



כאן אתם יכולים לצפות בפרזנטורית ובמעצבת, נופשות בחוף האהוב עליהן בסיני, בגלביות תואמות, שיש (בנתיים) רק לנו. בייבי גלביה ואום גלביה (Um Galabiya). אני שמחה לספר לכם, שבקרוב קרוב יצטרפו עוד שני מוצרים לקו בגדי החוף והקז'ואל של בייבי גלביה: מכנסי גלביה וחולצת גלביה, שיתאימו גם לבנים. 


תכשיטים רומנטים חדשים נוספו לקו תכשיטי הוינטאג' שלי, Vintage Flair, תוכלו לצפות בהם לראשונה בדוכן שלי בקולאז'Sale בכפר הס.





נכון, אלו לא התכשיטים החדשים... כמו שאמרתי, חשיפה ראשונה של ביכורי הקולקציה, רק בקולאז'sale עצמו.

סימניות לספרים, "סימן קריאה!" הן מתנות קטנות ומקסימות, שמתאימות לכל מי שחוטא בקריאת ספרים. אני תמיד נושאת איתי כמה בארנק ואני שמחה להעניק אותם לאנשים שאני מעריכה ומחבבת.
לאחרונה הגיעה אלי לסטודיו, קבוצת בנות מקסימות לסדנת שרשראות בבושקה. כששאלתי אותן מה פשר החיבור בינהן, הן גילו לי שהן חברות במועדון קריאה קטן שהקימו. מיד שלפתי 5 סימניות והענקתי להן. המחווה התקבלה בהתרגשות גדולה. אני חייבת לציין, שזו אחת מהמתנות שאנשים יותר אוהבים, לתת כתשומת לב למורים ולמדריכים.

קולקציית ארנקי הסבתא שלי, מתרעננת אף היא לקראת האביב.

וכמובן, כריות הפרובנס בעיצוב, בעלות מילוי של פרחי לבנדר ריחניים.

לאחרונה חידשתי והרחבתי את מגוון עיצובי תמונות הקנוואס שלי. תמונות של פעם - בעיצוב עכשווי. תוכלו להכנס לגלריית התמונות ולבחור לכם עיצוב אהוב. ניתן גם להזמין מישלוח בדואר.


לסיום, אני מזמינה אתכם להתעדכן באתר החדש שעיצבתי לאירוע: http://www.collage-sale.com/
תמצאו שם מפת הגעה, שעות פתיחה וקישורים למציגים באירוע.


אשמח אם תאשרו הגעתכם בדף האירוע בפייסבוק, כאן.

בהזדמנות זו, אני מזמינה אתכם לבקר בדף של "טוב ויפה" בפייסבוק, אני אהיה כל היום בכפר הס, ואעדכן שם, מהשטח עם תמונות ודיווחים. ההתרגשות בעיצומה!

6 תגובות:

טליה אמר/ה...

קרן,

פשוט מקסים. אין על היכולת הנפלאה שלך לייצר אוירה יפהפיה וכיפית על הבוקר !! יום טוב!

אנונימי אמר/ה...

וואו קרן,

איך את מארגנת את כל האנרגיה הזו..
(כולי קינאה)

יהיו כדורים כאלו בקולז' סייל?..
שימי לי בצד 10 אריזות, לא צריך לעטוף למתנה, זה הכל בשבילי
:)

חמישי שמח

רינת אמר/ה...

רגע.... ומה עם 50% הנחה על גלביה לילדי הגן בקיבוצים אחרים??

תהנו

morana אמר/ה...

את תמיד תישארי גחלילית מנצנצת בליבי.

אנונימי אמר/ה...

איך פיספסתי...

יש תמונה של אהיל מקסים שבנוי רצועות בד - איפה אפשר להשיג כזה???

Dalit אמר/ה...

הי קרן,
חבל שלא הצלחתי להגיע, אבל הצילומים כל-כך מקסימים עד שהרגשתי שאני שם.
הסרט וגם השיר שמלווה אותו מיד מכניסים לאווירה. אהבתי.
ובכלל, תמיד מענג לשוטט בבלוג שלך, שיש בו כל-כך הרבה צבע ויופי.

להתראות, דלית.

אודות