יום שלישי, 1 במרץ 2011

גונבת קצת זמן בין קולאז'Candy לקולאז'Sale

המצפון שלי הודיע לי אתמול בלילה, (בשעה די הזויה יש לומר...) שאני לא יכולה להמריא לשבוע בהונג קונג מבלי לשחרר פוסט עם עידכונים ותמונות... חודש מרץ הקרוב מסתמן  ביומן שלי כחודש פעיל ומלא בתוכניות.
היום בלילה לא רק אני אהיה באוויר, אלא גם אתר הקניה החברתית להורים ולילדים "איזה כיף!" עומד לעלות מחר ולהציע את ההצעה הראשונה שלו.
בגלל שיש לי קשרים באתר, כאלו ואחרים... קבלתי אישור מיוחד לספר לכם על ההצעה הראשונה שתעלה ותפתח את פעילות האתר. אם נכנסתם לגלריית התמונות שלי לאחרונה, ודאי הבחנתם בעיצובי תמונות הקנווס החדשים-ישנים שלי.
התמונות משלבות חומרים נוסטלגים של פעם, שמעוררים בי השראה, בעיבודים עכשויים המתאימים לסיגנון העיצוב החביב עלי. ניחוח וינטאג' עם התאמה לכאן ועכשיו. דוגמאות? בבקשה:


איורי וינטאג' של סצנות נאיויות מעולם הילדות:


סדרת ה- "proud parents" (הורים גאים), כאלו שמשוויצים בפעילות של התינוק שלהם:

סדרת בובות "Baby Vintage" המבוססת על אוסף אישי של בובות שלי, שצילמתי על אוסף אחר, של סדיני וינטאג':
זוכרים את אוסף קופסאות הפח שבסטודיו שלי? החלטתי שנמאס לי לאכזב באופן תמידי, את כל הפניות הרבות שאני מקבלת בנוגע למכירת הקופסאות שלי. סדרת צילומי קלוזאפ שצימתי בסטודיו, תירגמה ציטוטים מאוסף קופסאות הפח לתמונות שכל אחד יכול לתלות בפינת ההשראה שלו.
קופסאות הפח מלוות את הזיכרונות שלנו. תמונות הקנווס הללו הן זיכרונות חדשים שילדינו יוכלו לקחת איתם:

אני מזמינה אתכם לטייל בגלריית התמונות שלי, שם תוכלו למצוא מעל 50 עיצובים שונים, בסגנונות וינטאג' מגוונים.
אולי תזהו שם פיסות נוסטלגיה שיעלו זכרונות נעימים. בגלרייה יש פירוט של מספר קטלוגי ומידות של התמונה. מחירה של כל תמונה הוא 100 ש"ח. ניתן להזמין תמונות במשלוח הביתה, במחיר של 15 ש"ח למשלוח של עד 3 תמונות. את ההזמנות יש להפנות למייל: Shavit.shop@gmail.com ולציין מספרי קטלוג של תמונות רצויות וכמויות.
זוכרים שהבטחתי לגלות לכם את פרטי ההצעה הראשונה שתעלה ב"איזה כיף!"? אני שמחה ומתרגשת לספר לכם שההצעה הראשונה באתר תהיה הזדמנות לרכוש את תמונות הקנווס החדשות במחיר אטרקטיבי וחד פעמי (לפרק זמן מוגבל בהחלט!) של 50 ש"ח לתמונה, במקום ב-100 ש"ח. מי שנרשם לאתר יקבל את ההצעה ישירות לתיבת המייל שלו ויוכל לרכוש שוברים לקניית תמונות, ללא הגבלת כמות.

אז לכל מי שפיספס את ההרשמה לאתר ולקולאז'Candy המטורף של ההרשמה, השעון מתקתק וההרשמה להגרלה תסתיים מרגע עליית האתר לאוויר. זאת היא בהחלט קריאה אחרונה לממש את ההזדמנות לזכות בכל המתנות הנפלאות הללו שאספנו עבורכם:


אז כמו שסיפרתם לכם קודם, אני נוסעת הלילה לשבוע בהונג קונג. מה אני הולכת לעשות שם? אני סומכת על הדימיון הפרוע שלכם, שהוא רק טיפטיפונת פחות פרוע מהדמיון שלי...
(:
אני רק יכולה לרמוז לכם שאני מתכוונת להביא איתי דברים מקסימים ומפתיעים, שתוכלו להנות מהם, בקרוב קרוב...

הפרוייקט הגדול שאני עומלת עליו כבר כמה חודשים הוא מהדורה חגיגית ומיוחדת של מכירת ה"קולאז'Sale", שאני עורכת לקראת פסח, ביומיים הראשונים של אפריל. לוקיישן היסטרי אותר בכפר הס וברגעים אלו ממש, עשרות ידיים עומלות על תפירה של "מכירת המכירות", "הקולאז' סייל של קולאז'סיילים", אירוע שכולו יופי, שמחה, כייף והשראה. מובטחות לכם הרבה הפתעות, חידושים וריגושים, שאני מאמינה שישמחו אתכם מאוד.

אני מתכוונת לתת לכם יותר פרטים בהמשך, רק חשוב לי שתפתחו יומנים ותסמנו תאריכים. יש הרבה מכירות שונות ומשונות בתקופה זו של השנה, והקולאז'Sale, כמו כל מותג אחר, המוביל בתחומו, נותן השראה ליוזמות מבורכות נוספות. חשוב לי שתזהו את דיוקו של מגע ידי במכירה זו ובמכירה זו בלבד ולא תבלבלו אותה אם אף Sale אחר. כי לא כל Sale הוא קולאז'Sale.

ומקולאז'Sale שיבוא, לקולאז'Sale שעבר. ביום שישי ה-18.02.11, אירחה את הקולאז'Sale בביתה המקסים שב"רמות השבים", "אורית טווילינגן" המרהיבה. אני אחסוך במילים, פשוט כי התמונות הנפלאות של הצלמת מיכל לנרט, מדברות בפני עצמן (וגם כי אני חייבת להתחיל לארוז...)





 התמונה שלמעלה צולמה ע"י הגר כהן המקסימה, תודה.


 

ועוד משהו קטן שניה לפני שאני נעלמת מהבלוג לפחות לשבוע...

לא ברור לי איך מצאתי זמן, אבל איכשהו, בין קולאז'Sale לקולאז'Candy הצלחתי לגנוב כמה דקות צילום (שתורגמו לשניות מסך ספורות...) ולהתראיין לכתבה במסגרת התוכנית "תוכנית חיסכון", העוסקת בטרנד הרותח של בדי הריפוד המוטרפים. נטשה חיימוביץ כתבה על כך בהרחבה בבלוג המשובח שלה. מככב בכתבה דניאל מ"בדולינה" בוטיק ביתי מקסים לבדי יבוא באבן יהודה, שאם לא הכרתם עד עכשיו, אז אתם ממש מוזמנים לבקר.

כל מה שהיה דרוש לצורך גיוסי לראיון היה טלפון מחברתי, אשת התיקשורת הכה כישרונית, מיה לנדאו, שאין לי (טכנית) את היכולת הדרושה לסרב להצעותיה + קנקן סנגריה שלם בסוזאנה...
את תוצאות הראיונצ'יק הזה תוכלו לראות כאן (לחצו על הלינק), זאת הופעה טלביזיונית ראשונה שלי (ועוד בפריים טיים), רואים כמה התרגשתי?

5 תגובות:

tomm אמר/ה...

מדהימה!!!!
שתהיה לך טיסה נעימה ובטוחה, תעשי חיים, תחזרי עם ממתקים לעיניים (ואני בטוחה שזה בדיוק מה שיקרה).

ולחלוטין הייתי נותנת לך לעצב לי את הבית! את כולו! (אגב, את חייבת לראות את חדר השינה שלי - בסגנון וינטאג' רומנטי שעיצבתי לבד... חלקית בהשראתך :) )

נשיקות!
תם.

טליה אמר/ה...

איזה יופי ! שאפו על הראיון הראשון. מקסים. תהני בהונג קונג. מחכה בקוצר רוח לשמוע את הדיווח בחזרה בפוסט הקרוב!

אנונימי אמר/ה...

אוף !עכשיו כבר אין לי סבלנות לחכות לסייל הסיילים , איך את מצליחה להמריא כל פעם מחדש ולגרות לנו את כל החושים? שובי אלינו כמו שכתבו למעלה עם ממתקים חדשים...
יפעת

אנונימי אמר/ה...

הכי אוהבת לראות אחרת שאירחה אותך רוחבת על צילומי הקולאז' ועוד לוקחת קרדיט כאילו היא ארגנה לבד.
לאנשים פשוט אין בושה והקנאה הורגת אותם.
תעשי חיים ותפציצי.

אנונימי אמר/ה...

התמונות עוצרות נשימה ונותרתי ללא מילים - מדהים בשלמות
חיפושולי

אודות