יום רביעי, 19 בינואר 2011

תמונת סטודיו -דרך עיניים של חברות

לאחרונה זכיתי לביקור בסטודיו מענת ניר ומדנה מאירזון מוואלה! בית. במסגרת סדרת הכתבות "הבית שאהבתם" ענת כתבה ודנה צילמה. תוכלו לקרוא את הכתבה "הכל טוב ויפה" וגם להציץ בתמונות שצלמה דנה מאירזון.
 אוסף של גלויות וינטאג' שאני אוהבת במיוחד.
ויטרינת תרופות ישנה, שהוסבה לחלל איחסון בסטודיו. את הויטרינה "ירשתי" מחבר מוכשר, שי חמיאס, שטס ללונדון ללימודי אנימציה ונפרד מחפציו לפני נסיעתו. שי שיפץ וצייר על הארונית. כיום הוא עובד כארטדיירקטור פרילאנס מבוקש,
ברקורד המיקצועי שלו ניתן למצוא גם פתיחים לסרטים שעיצב לטים ברטון. כבוד.
הצצה לאוסף כלי האמייל האהובים עלי.
משהו קטן וטוב. 
אוסף אהוב של קופסאות פח, שנאסף לאיטו מכל קצוות תבל. 
עוד צלמית מאויירת של שי חמיאס, מתקופת לימודינו במכון הטכנולוגי בחולון. איזה כיף חברים מוכשרים. 
קמצוץ מאוסף בובות הקוקשי היפניות, שאמא שלי הביאה לי מיפן. 
שכבות של חפצים 
קולב ה"בייבי גלביה" שלי, מארח גם שימלת וינטאג' מקסימה שענת סגל הביאה לעלמה מפריז. איזה כיף חברים עם טעם טוב!
שרשראות "וינטאג' פלר" נמצאות בכל מקום בסטודיו. 
בובות "נחום תקום", שקניתי בחנות של רוסים באלנבי. 
קופסאות פח ישנות, מוצעות למכירה בסטודיו. 
אוסף בקבוקוני שתיה חריפה שמחלקים במחלקת העסקים של KLM. האוסף נוצר ממתנות שהביאו לי חברים. איזה כיף חברים שטסים ביזנס. אגב, אני תמיד שמחה לעוד כמה בלוקים בשכונה... 
שולחן הסקרטר שבסטודיו, נקנה באתר יד2 ועבר צביעה מחודשת. 
במבי, עופר, בן צביה... 
זיכרונות מסדנאות שאינן עוד...

עוד חברה חדשה ומוכשרת, שבקרה אותי לאחרונה בסטודיו, היא ליאן ההורררררסת והמוכשרת בטירוף, בעלת הבלוג הכה שווה "The cool closet" איזה כיף, שליאן קפצה לבקר חברות ב"קולאז'Sale" ביום שישי האחרון. זה מה שיצא מהמצלמה שלה:

ולכל מי ששאל, איפה ניתן למצוא מוצרים של Oaky, ביבוא אישי מדנמרק, מצורפת הזמנה למכירה גדולה בהשתתפותן ב"בר יהודה" שבקיבוץ יגור, בשבת הקרובה, ה-22.01.11 משעה 10:00 עד 17:00. פרטים כאן.
להתראות...

11 תגובות:

טליה אמר/ה...

כמה יופי !! איך העולם נראה יפה דרך הזוית הנכונה במצלמה. פשוט תענוג להתבונן בדברים המהממים שלך !!סופשבוע טוב!

lian אמר/ה...

התמונות מהכתבה פשוט מרהיבות!!!
הצבעוניות של הכל עושה לי סוכריות בפה!!!(:

lian אמר/ה...

אהה!ותודה על כל המחמאות!!!!(:...
אני אדומה מאוד!

karen shavit אמר/ה...

יקירתי...
את בעיקר צהובה...
(:

אנונימי אמר/ה...

הי קרן. אשמח לקבל הכתובת המדוייקת של החנות בה קנית את הבובות הרוסיות.
תודה רבה!

photo.fashion.passion אמר/ה...

כמה פריטים מתוקים יש לך בסטודיו! אהבתי את הבובות היפניות, ראיתי הרבה כאלה בהונג קונג ובדיעבד אני כל כך מצטערת שלא קניתי לי אחת למזכרת.

שרונה
photo.fashion.passion

ורד והדס אמר/ה...

היי קרן, איזה כיף לראות את הצילומים, ממש תענוג. מוזמנת לבלוג שלי החוגג היום שנה, יש לך חלק בהשראה, מקווה שתהני. שבוע טוב.

עינבלית אמר/ה...

כמה הרבה צבע וחיוניות! אוספים מקסימים יש לך, והכל מאורגן כה יפה, אני חייבת לקנא בקול רם על האירגון המציג כל שכיית חמדה לראווה. יש לי הרבה מה ללמוד ממך, כי אני אספנית של דברים יפים אבל לא רואים אותם מרוב דברים (מרוב עצים לא רואים את היער?)...
ראיתי את התכשיטים שלך בחנות שכיות החמדה המקומית (מירילה בכפר תבור) והתרגשתי...
עינבל

תהל טלאים אמר/ה...

איזה תמונות מעלפות! זה נכון שגם המקור כל כך יפה שברור איך יצאו כאלו תמונות מהממות!

ציפי לוין אמר/ה...

הי קרן. כל פוסט שלך הוא חוויה לעיניים, ואני תמיד מצפה לתמונות החדשות! צילומים דרך עיניים של חברות הן הכי יפים, מי שאוהב אותנו, הרגש החם יוצא בתמונות! יום נפלא!

נעה זני אמר/ה...

התמונות מעוררות תיאבון ,אני תמיד מתפעלת מהטעם והכושר שלך.עלייך אמרו אשת חייל,את גם מבשלת?ואופה עוגות??

אודות