יום ראשון, 21 בנובמבר 2010

בוקר של בנות בסטודיו - שעשועים והשראה

ימי שישי בסטודיו, הם הימים החביבים עלי. היות ואין לי שעות פתיחה קבועות, אני משתדלת להיות זמינה ללקוחות בסטודיו בימי שישי. ביום שישי האחרון, החלטתי לצרף אלי לפעילות עוד כמה בנות ופתחתי הרשמה לסדנונת (סדנא קטנה...) להכנת שרשרת בבושקה סרוגה.
בניגוד לסדנאות של קראפטריות (עובדות יד), אין כאן לימודי מיומנות יוצאי דופן. מדובר במתכון פשוט של מודל שעיצבתי. בעיצוב, כמו בבישול, אני מאמינה בעבודה עם חומרים איכותיים. לא מדובר בזהב ואבנים יקרות, אלא חומרים עם איכויות אסטטיות גבוהות. פעמונים ציבעוניים בשלל גוונים, גימורים וטקסטורות, צמר מיובא, טווי בעבודת יד המשלב חומרים מפתיעים בתוכו (צמר עם הפתעות) ובובות עץ קטנות עם ציורים בעבודת יד. 
התכנסנו בחדר העבודה קומץ של בנות, כל אחת בחרה את החומרים שלה ובצוותא יצרנו שרשראות בבושקה סרוגות. אני מאמינה בקסם שיוצרים הפרטים הקטנים, לכל חפץ יש את היופי שלו והשילוב בין החפצים יוצר חווית עיצוב מעוררת השראה.

גם לאוסף הגדול של הספרים והמגזינים שבסטודיו יש תרומה רבה כמקור להשראה. את האוסף הגדול של המגזין הצרפתי Marie Clair idees אני אוספת מאז 1990 ולא מוכנה להיפרד מאף גיליון. ביום חמישי נחת אצלי בסטודיו הגיליון החדש. התווסף אליו הספר הקסום Bazaar Style שהביאה איתה לסטודיו יעל וכך, עם מנה גדושה של השראה סיפרותית, תה, עוגיות תכשיטים ופיטפוטים העברנו את הבוקר בנעימים.
מסתבר שגם החברה ממארי קלייר עוקבים בדריכות אחר מגמות העיצוב בבלוג שלי... אחרת איך תסבירו את כתבת העיצוב המושקעת שהם הפיקו במיוחד לכבוד הבבושקה (לא מטריושקה... בבושקה!)?
(-:
אפילו הפרופס בהפקה הזו כמו נלקחו מהסטודיו שלי...  בובות "הנחום תקום" הרוסיות, פמוט עם פרחים וציפורים של Rice* ועוד...
לאחר ששאפתי בהנאה גדולה את אדי ההפקה היפיפייה, נטלתי צרור שרשראות וצילמתי אותן על מערום עצי ההסקה שלנו, בגינה, בהשראת הכתבה.
ביום רביעי האחרון, התפרסמה הבבושקה שלי במדור החמישיות של אודית בלקין, סגנון, מעריב.
אודית, תודה רבה!

גירסה נוספת של שרשרת סרוגה עיצבתי עם תיליון של ציפור. הציפור עשויה מעיסת נייר ומשלבת בתיליון גם פעמונים ונוצות.

השבוע הוספתי לקולקציה של "וינטאג' פלר", תכשיטי הוינטאג' שלי, סדרה חדשה של עגילים. אלו הם עגילים מסדרת ה- "Ice Flowers" שלי.  אני מאוהבת בהם לגמרי, אז הנה הצצה ראשונה: 
גם ב"מארי קלייר" התלהבו מהעגילים הללו ואימצו אותם להפקת האופנה החגיגית שלהם...
טוב... טוב... אני מודה שהמינוח אימוץ חל כאן הפעם בצורה הפוכה. אני אימצתי את העיתון כבסיס לצילום של העגילים החדשים... תראו איזה שילוב מנצח...!
הספר הנוסף שהזכרתי כאן מקודם, "בזאר סטייל" מתאר בצורה יפיפיה שילובים מגוונים ו- "בלתי אפשריים" של עיצוב. זהו סיגנון קסום שמצריך יכולות סטיילינג מתוחכמות. זאת משימה כלל לא פשוטה לחבר בהצלחה כל כך הרבה חומרים שונים זה מזה ואם זאת, עדיין להצליח ליצור מרקם הומוגני שלם, שמרגיש כמו בית.
את הקולאז'Sale שהפקתי (ביחד עם נתנאלה) לפני ראש השנה בניתי סביב סיגנון עיצוב שנקרא "קאנטרי קוטג' סטייל". את יריד פסח הגדול שאערוך באזור השרון, ב-1 באפריל (כן... כן... זאת לא מתיחה) אני מתכוונת להקדיש הפעם לסגנון ה"בזאר סטייל" האהוב עלי.
אני יודעת שזה עוד המון זמן, אבל אני מספרת לכן עליו מראש פשוט כדי שתתחילו לשריין עבורו תקציב מיוחד... יהיה קשה מאוד לייצר התנגדות לתמהיל העיצוב שאני אוצרת עבור האירוע המיוחד הזה.
עוד מוצר מתוק מסדרת ה-"Ice Flowers" שלי. מארזים מתוקים של סיכות ראש לילדות. הסיכות הן המשך לסדרת הילדות שלי. הסדרה כוללת כרגע, מלבד הסיכות, גם את הגלביות ואת קשתות השיער הסרוגות לילדות.

חוב קטן שהבטחתי לכם. עלמה עם אחת מהקשתות הסרוגות החדשות, "קשתות נועל'ה"שעיצבתי עבור ילדות. עלמוש אהובה, את לא מפסיקה לספק לי השראה.
דוגמאות נוספות של קשתות כנ"ל, תוכלו למצוא באלבום הזה (כאן)
מאחלת לכם שבוע קסום ומלא השראה
XOXO
קרן

15 תגובות:

רחלי אמר/ה...

אהבתי מאוד את העגילים, במיוחד את הכחולים. והלבנים עם האבן השחורה - מעלפים! :-)

SHABLULIT אמר/ה...

פשוט מעורר השראה
הצבעים, השילובים, החומרים. מקסים, מקסים, מקסים!

carin אמר/ה...

הצלחת לעבוד עליי...
נראה שהעגיל באמת חלק מתצלום.
בכל מקרה - הוא מקסים!

המגזין גם באנגלית או שיש רק בצרפתית?
איך עושים מנוי וכמה עולה?

תודה
על ההשראה ☺

אנונימי אמר/ה...

עוצר נשימה לחלוטין!!!
אני יושבת מול המחשב עם חיוך שלא נמחק מהפנים הכל פשוט מושלם.
איזה כיף של יום שישי - הבנות נראות שם מאושרות עד הגג והפירגונים הפרסומיים הולמים אותך מאוד והבצדק.
אוהבת מאודדדד את סידרת האייס והסיכות מדהימותת {לדעתי גם לילדות גדולות חחח..}
קרן את פתיחת שבוע מעולה בשבילי.
שיהיה בצלחה ושבוע מעולה
חיפושולי
SHOULYHZO1

אנונימי אמר/ה...

הכל מקסים ומעורר השראה, כרגיל.
הסדרה החדשה של העגילים- פצצה!
מחכים לך בצפון...
שבוע טוב!

אנונימי אמר/ה...

הכל מקסים ביותר. העגיל על המגזין נראה כ"כ אמיתי!
תגידי, איך עושים מנוי למארי קלייר? רוצה לעשות מתנה לחברה טובה טובה.
יהיל

netanella אמר/ה...

איזה פוסט מאיר עינים!!!!!!
ממש כיף על הבוקר!
הכל מדהים!!!!! ועלמה לוקחת הכל הכל....
מהספר הזה להזכירך התלהבת כבר לפני חצי שנה אצלי בבית, מה שמראה כמה את עיקבית, האמת? זה ממש ממש את!!!!
מחכה ליריד בכיליון עיניים!!!!

אורית אמר/ה...

פשוט תענוג!

אפרת אמר/ה...

קרן עשית לי את הבוקר עם הצבעוניות יפיפיה, אגיע בקרוב לרכוש לי זוג עגילים, ממש נדלקתי.
אפרת.

טלטולית25 אמר/ה...

קרן את מדהימה אותי כל פעם מחדש....

שאלה אחת לי אלייך - למה כל הזמן את מדגישה שאלה הן לא מטריושקות אלא בבושקות? בתור מישהי שגדלה עליהן ברוסיה אני לא מבינה את ההבדל...קצת מביך ובכל זאת... :)

ובקשר לאימוץ הדוגמנית שלך מדפי המגזין - זה היה גאוני בהתחלה לא הבנתי איך העגילים שלך כבר הגיעו למארי קלייר (אין לי ספק שיום אחד הם באמת יככבו בדפי המגזין - בתוכם - אבל הופתעתי שאת לא מודיעה על כך באופן רשמי... :) חחח)

מחכה כבר למכירה של אפריל...

ויטרינה אמר/ה...

איזה יופי, כמה יופי....
והעגיל על המגזין - הרסת אותי !!!
מקסים.

אנונימי אמר/ה...

כל פוסט שלך חגיגה מלהיבה!אז מה אם אחרות כתבו את זה? ככה אני מרגישה!
הכל אצלך כל כך מגרה ומשובח!!!!!!!!!!
מחכה בקוצר רוח לבואך לצפון!מוכנה לארח אותך אצלי!
שרה

קרן אמר/ה...

קרן שלום רב
אני קוראת את הבלוג שלך באופן קבוע. אני נהנית ומקבלת ממך הרבה השראה, הן מיופי המוצרים והן מהכוח שלך להניע את העסק קדימה. תודה.
אני יוצרת אקולוגית ורוצה לעניין אותך במוצרים שאני מייצרת. אשמח ליצור איתך קשר במייל: shuvashuv67@gmail.com

תודה ולילה טוב
קרן תימור שלוין
שובשוב -מוצרים אקולוגיים

תהל טלאים אמר/ה...

המתוקה שלך כל כך מתוקה!
והבאזר סטייל נראה מעניין ומרגש :)

אנונימי אמר/ה...

מידע מדהים, הרבה תודות לכותב המאמר. זה מובן לי עכשיו, את היעילות ואת החשיבות היא מזעזעת את הנפש. תודה שוב ובהצלחה!

אודות