יום שני, 27 בספטמבר 2010

מסיבת בנות - קולאז'Sale סוכות

אתמול התחיל הפסטיבל. קולאז'Sale אושפיזין, הרגיש כמו מסיבת בנות אחת גדולה. בנות, שמלות, קאפקייקס, תכשיטים ואקססוריז. אני לא אכביר במילים ופשוט אשתף אתכן בכמה תמונות.





מורן יוסף עם אחד מתיקי ה"Granny's purse" החדשים שלי.

מיקה להט המופלאה (תזכרו שאני הייתי הראשונה לגלות...!) התמסרה להדרכת הילדים בקישוטי סוכה (כולל קיפולי אורגמי לבוגרים יותר) ובין לבין, בילתה גם איתנו בסטודיו בעיצוב מגשי הקאפקייקס המתרוקנים... תראו כמה שהיא יפה!




קאפקייקס של דבי ושמלות של קירינה, קשה לבחור על מה להתפקס...

היום תצטרף אלינו החנות "מעשיה" של פועה משוק הפשפשים, יהיה שמיח!

6 תגובות:

ויטרינה אמר/ה...

וואו, איזה יופי.
הכוח הנשי בהתגלמותו.
אחלה אושפיזין אספת סביבך.
המון הצלחה גם בהמשך.

רותי צחורי אמר/ה...

אכן לא היה צורך להכביר במילים, התמונות יפהיפיות, מדברות בעד עצמן ומצליחות להעביר כמה כיף היה לכן אתמול.
תענוג לעיניים!!!

אנונימי אמר/ה...

נראה מדהים! היום אני קופצת!

נתנאלה

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

אה! אני אבוא מחר לנצל את הזיכוי הנחמד שלי. זה ישפר לי את המצברוח, זה בטוח :-)

שושי אמר/ה...

כל כך יפות וצבעוניות! קרן, את צילמת??

ציפי לוין אמר/ה...

נראה מקסים! לא יכולתי להגיע, אנסה בפעם הבאה.

אודות