יום ראשון, 19 בספטמבר 2010

קולאז'Sale פסטיבל שמלות בסוכות - 3 מעצבות בשלושה ימים

אז כמו שהבטחתי, הקולאז'Sale הקרוב, הבא עלינו לטובה, יתמקם הפעם בלב ליבה של "עונת פסטיבלים", חוה"מ סוכות.
אני מנצלת את רוח האירוח של חג סוכות, מארחת בכל יום מעצבת אחרת ומזמינה אתכם להתארח בסוכתי ובסטודיו שלי.
אז מה צפוי לנו הפעם...?

גינת הסטודיו תהפוך לסוכה גדולה וחברתי הצעירה (ואחותה הגדולה המאומצת של עלמה), מיקה להט, תלמד את הילדודס שכם לעצב קישוטי סוכה יפים, אותם הם יוכלו לתלות בסוכה שלנו ולקשטה.

דבי שוורץ תציג את הקאפקייקס הנפלאות שלה ואני ממליצה לכם בחום גם לטעום אותם ממש ולא רק בעזרת העיניים...

ברחוב הראשי של מזכרת בתיה ימוקמו דוכני אמנים, ניתן יהיה לטייל ברחבי המושבה היפה שלנו ומומלץ גם להירשם לאחד מהסיורים המעניינים שמציע המוזיאון.

אני אציג בסטודיו את קולקציית תכשיטי הויטאג' שלי ואחשוף עיצובים חדשים של תכשיטים מיוחדים במהדורה מצומצמת.
עוד בסטודיו: גלביות לילדות, תיקים וארנקים, קופסאות פח ישנות, מתנות קטנות ואקסוריז לבית.

בחדר הסדנאות תציג בכל יום מעצבת מוכשרת אחרת, שבחרתי עבורכם:
ביום א' , ה- 26/09/10 הישר מהקיבוץ (הרחוק) ברור חיל (ליד שדרות), תגיע אלינו קרן מיסוק, בעלת הסטודיו "Kirna" ואיתה קולקציה יפיפיה של שמלות וינטאג' משופצות, רומנטיות ומחמיאות, פרי עיצובה.
קרן היא מעצבת רב תחומית (המממ... יש לי דה ז'ה וו...), שמתמקדת באופנה ובאביזרים. את הגנים היא ירשה כניראה מאביה ז"ל, שהיה בעליה הגאה של חנות הכולבו הראשונה בבאר שבע.
קרן, רקדנית לשעבר ב"בת דור", טיילה הרבה בעולם והושפעה מכל מה שראתה בהודו, מקסיקו, גוטמאלה, ניו יורק, לונדון, קוסטה ריקה, בנקוק והונג קונג, משם גם היא שואבת את ההשראה לעיצוביה.
כאשר חזרה ארצה, התמקמה במדבר, המשמש לה כבית, היא פתחה את הסטודיו שלה, בו היא תופרת בגד ורוקמת סיפור - יוצרת, מעצבת ומשחזרת בגדים ואביזרי אופנה. אל תפספסו, שמלת פליסה מבד דקיק עם גזרה שמתישבת היטב על המותן.
ביום ב' , ה- 27/09/10 תתארח בסטודיו שלי, החנות "מעשיה" של פועה (כן, כן, מבית הקפה...) משוק הפשפשים. בשקט בשקט, ובצניעות המאפיינת עשייה של אנשים טובים באמת, פתחה פועה חנות חדשה ומקסימה, הממוקמת מול בית הקפה שלה (האהוב עלי!), שבשוק הפשפשים. את השם שנתנה לחנות "מעשיה", היה אפשר בקלות להחליף גם ל"מעשים טובים", היות וכל תכולת החנות מוקדשת לעשייה שבאה ממקום טוב.
מעבר לרוח המיחזור הפועמת בחנות, מוצגים בחנות מוצרים יפיפיים, המיוצרים ע"י קהילות שונות של קשישים, אנשים עם מוגבלויות, אתיופים וקהילות ערביות מיפו. המוצרים הם תוצרי עבודת כפיים ועשויים מחומרים אורגניים. את מובייל הלבד המקסים, שתלוי מעל העריסה של נגה, יצרו בכפר של אוכלוסית אוטיסטים עבור "מעשיה".


בין מוצרי החנות, תוכלו למצוא ספרי סקיצה מקסימים עם כריכות רכות יפיפיות וגם כאלו שנכרכו בתוך ספרים ישנים. מפות, מצעים, קופסאות פח ישנות, כוסות, קנקנים, בובות משמיכות פיקה ממוחזרות מהסבנטיז, תמונות, שמיכות וכריות תפורות מפוך ממוחזר.
אל תפספסו את קולקציית הבגדים החדשה שלהם. הבגדים מיוצרים מכותנה טוויה וארוגה ביד. הם דקיקים, אווריריים, ססגוניים ועוטפים באהבה מגוון רחב של מידות (מגיע גם במידות נדיבות).
אני קניתי שם כמה טוניקות, שמלות יפיפיות ומכנסי קומבניזון, שמציצות מתחת לשמלות/טוניקות. מומלץ בחום.
הצצה קטנה לאוספים מקסימים של "מעשיה". אוסף קופסאות הפח ואוסף התמונות שבחנות.
ביום ג' , ה- 28/09/10 תתארח במזכרת בתיה החנות "נדודים", שתגיע מראש פינה ותתמקם ליום אחד בסטודיו שלי.
את "נדודים" שבראש פינה, מצאתי באחד מביקורי בקדיתא ואת התרשמותי מהמקום, אף העלתי כאן בפוסט.
ממש כמו השם נדודים, נדדו נטע וגלית, בעלות המותג, בדרכים שונות ומשונות ודרכיהן הצטלבו במכללת תל-חי לפני מספר שנים. לאחר הלימודים כל אחת התחילה את מלאכת העיצוב במקום אחר. נטע בבית זית וגלית בראש פינה. הקשר החברי והיצירתי נשמר. בסתיו 2004 החליטו לשלב ידיים, עלו למטולה ומצאו בית אמיתי. בבית אבן עתיק, בן 102 שנים, הקימו קואופרטיב יצירתי וכל אחת מהן מייצרת מוצרים שונים.
ההכרות שלי עם גלית לא איכזבה. הבחורה נתגלתה כלבבית, צבעונית, שמחה, סוערת ו"בגובה העיניים", ממש כמו הבגדים שהיא מעצבת. גלית תתארח בסטודיו שלי עם קולקציה ססגונית ושמחה של שמלות, טוניקות ובגדים לנשים ולילדות. הבגדים עשויים מבדי כותנה רכים ונעימים ובדים נמתחים, שיודעים להתיישב טוב על הגוף, להבליט ולטשטש בו זמנית את מה שצריך.
מנסיון העבר, עם בגדים שקניתי ב"נדודים" לעלמה, אני יכולה לספר לכם שהם עוברים נפלא כביסות ואפילו "משתבחים" עם הזמן. שמלות מבדים נמתחים מגיל שנה וחצי, משמשות אותנו גם כיום (כעבור שנתיים) כחולצות, והן אהובות עלינו מאוד.
לסיום הצצה קטנה לקאפקייקס המתוקות של דבי, וגם הנחיות ומפות הגעה תמצאו כאן.
בואו להתארח!

6 תגובות:

אורית אמר/ה...

אם לא הייתי בחול המועד באילת נראה לי שהייתי מתייצבת בכל שלושת הימים... קולקציה נהדרת. תהנו!

אנונימי אמר/ה...

אוף!איזה באסה!איך אפשר לבחור באיזה יום להגיע?הכל קוסם מגרה וקורץ...
צפונית

מימס mimms אמר/ה...

נשמע מאד מפתה.....:o))
בקיצור צריך לארגן את החברות ליום שיטוט במזכרת בתיה !

בתיה אמר/ה...

עשית לי נעים בעיניים וריק בפה :-).
מה שאני אוהבת בפוסטים שלך זה שמעבר לשיווק נעים ומושך, את באמת מפרגנת. זה עושה את הכל יפה, צבעוני ומושך יותר.
לא סביר שאצליח להגיע לבקר, אבל בהחלט מתחשק לי לעשות את זה. שיהיה לכם חג צבעוני ושמח.

נעה זני אמר/ה...

מחיאות כפיים לאישה החרוצה ובעלת הטעם הנפלא מאישה חרוצה אך לא פרודוקטיבית בנוגע לנסיעות ולקניות!!היה שווה לחכות
הפעם אני אגיע לפחות פעמיים..אני מקווה
הנסיעה מפרדס חנה למזכרת בתיה ארוכה אבל יהיה שווה

ורד והדס אמר/ה...

קרן, אוהבת לבקר בבלוג המקסים שלך ומאחלת לך הצלחה רבה בפסטיבל סוכות , חג שמח ומהנה :-)

אודות