יום שבת, 7 באוגוסט 2010

קולאז' Sale - תמונות מהשטח

זהו, אחרי יומיים מטורפים של יופי, אנשים מדהימים ואין ספור רגעים קסומים ומרגשים, אנחנו נמצאות בפתחו של היום האחרון, הסוגר של היריד המדהים הזה. כל המשתתפים ממלאים את הדוכנים ברגעים אלו ממש בסחורה חדשה ומרתקת, שנשמרה במיוחד להיום.
זה גם המקום לספר לכם שלכבוד יום ההולדת של נתנאלה, שמתקיים היום, יהיו הפתעות בשטח, אז לכל מי שהתלבט, זה הזמן להגיע ולהיות חלק מההתרחשות המדהימה הזאת. נתנאלוש מזל טוב, אנחנו כבר מתחילים.
כמה תמונות מהשטח, שצלמה נעמי יוגב:







עוד תמונות ניתן לראות כאן (לחצו)
היום בשעה 11:00 יפתחו השערים והאירוע צפוי להסתיים עד השעה 17:00
למי שמוטרד מהחום, יש חלל גדול וממוזג עם חלק מהדוכנים, ארטיקים, אייסים ומאווררים,
וחוץ מזה היריד לוהט יותר ממזג האוויר.
תגיעו, אנחנו מחכות לכן,
נתנאלה, קרן והצוות

10 תגובות:

GlasSmile אמר/ה...

נראה פשוט מקסים!! :-)

אנונימי אמר/ה...

וידויים...אני שונאת חום וצפיפות ואני הולכת אחרי קרן מ"קולאז' סייל" הראשון.ובכל פעם את מתעלת על עצמך!איזה חשיבה עד הפרט הכי קטנטן שתהיה לנו חוויה נעימה!איזה עושר של מוצרים ומציגים,איזה אווירה מדליקה,איזה מאור פנים! אמרתי כבר שאני שונאת חום וצפיפות?זה היה משני לאושר שהרגשתי!שבית את ליבי, ומוצריך - כל מילה מיותרת! ומי שלא הגיע הפסיד בענק!אני כבר מרגישה שהפסדתי שלא הגעתי גם היום...
תבורכי ותצליחי מעלה מעלה!
פנינה

אנונימי אמר/ה...

הכל כל כך יפה, עשיר, מאשיר, יפיפה וצבעוני
מקווה שתהנו ותבורך היוזמה.
בהצלחה
נשיקות
שולי - חיפושולי

רינת אמר/ה...

נראה נחמד. הקפקייס נראים מדהים!
אולי תארגנו יריד צפוני לטובת הצפוניות- בית לחם הגלילית נשמע לי מקום נהדר בשביל זה, ואחת הבנות שלכם משם- לא?
אז קדימה- לקראת ראש השנה אפשר לפנק גם את הצפוניות

קייץ קריר

אסנת אמר/ה...

היה מדהים!כל הכבוד על ההשקעה, האיכות הסבלנות והאדיבות למרות החום הכבד. היתה אווירה נפלאה. מתי היריד הבא?

karen shavit אמר/ה...

תודה לכולכם,
עוד יום מדהים עבר עלינו גם היום.

ולאסנת, אנא שלחי לי את כתובתך ואשלח לך את הצדפה במתנה,
זאת בהחלט היתה אי הבנה,
המארז מיועד גם לעגילים,
אחרת לא היתי מצלמת אותם ביחד בפוסט הקודם...

נשיקות,

קרן

אנונימי אמר/ה...

קרן
התשובה לאריזת הצדפה היא של קרין מהפוסט הקודם...

karen shavit אמר/ה...

צודקת...
קרין, שלחי לי בבקשה כתובת.
(:

אנונימי אמר/ה...

היה מקסים! ועושה חשק לעוד - מתי האירוע הבא? ואיפה?

אנונימי אמר/ה...

היה מקים! מתי האירוע הבא? אני כבר לא יכולה לחכות

אודות