יום שלישי, 3 באוגוסט 2010

קולאז'Sale - יריד קאנטרי קוטג'


לקראת מכירת החגים הגדולה שתערך בסוף השבוע הקרוב (!) עיצבה לנו רוני, משינזי קאטו
אתר שלם שמוקדש כולו למכירה, http://www.collage-sale.com/ , ובו מציגים מעל 20 מעצבים שאני אוהבת במיוחד...
יש אפילו יחידת לוגו חגיגית במיוחד, שעוצבה אף היא ע"י רוני.
מפאת גודל האירוע וכמויות המידע המדהימות שניתן לספק על כל היוצרים המוכשרים שמשתתפים בו, לא אפרט וארחיב כאן הפעם. המשוגעת שכן עשתה את כל עבודת הנמלים הזו, ביסודיות ובאהבה היא נתנאלה, חברתי ושותפתי לאירוע. אתם מוזמנים להכנס לבלוג הפופולארי שלה, מוזה ויצירה ולקרוא כ-25 פוסטים (!) שהיא העלתה בשבועות האחרונים על כל יוצר ויוצרת באירוע הזה!
נתנאלה ואני מתייחסות מאוד ברצינות לאירוע הזה ושוקדות על הכנתו זה כחודשיים. בסופ"ש הזה הבית והחצר והחנות של נתנאלה, ברחובות, עומדים להפוך למשך שלושה ימים קסומים ליריד מתנות כפרי בסגנון ה"Country Cottage".
ביחד איתנו יציגו באירוע עוד כעשרים מעצבות מוכשרות ומותגי עיצוב מקסימים. רבות מהמשתתפות יצרו מוצרים חדשים, חלקם במהדורה מוגבלת, במיוחד לאירוע ויחשפו אותם לראשונה ביריד.

גם אני, מאמינה גדולה בחידושים והפתעות, הכנתי לכם כמה הפתעות משל עצמי. היות והיריד הוא בסימן "הקדימי קניית מתנות לחג", נתתי דגש ותשומת לב מיוחדת לנושא האריזות. אלו הן אריזות הצדפה המיוחדות לקו תכשיטי ה"Summer candies" שלי. קו תכשיטי וינטאג' שמח וצבעוני בהשראת שנות השבעים העליזות. התכשיטים עשויים מחלקי פלסטיק שונים, שהם וינטאג' אמיתי ובכמויות מוגבלות. אני מאוהבת בהם ופשוט לא מצליחה ללבוש תכשיטים אחרים, אין ספק שזהו הלוק הקייצי שלי. יאמי... יאמי...
כך נראה ארון האריזות שבסטודיו שלי, עם כל האריזות החדשות של תכשיטי ה"Vintage Flair".
ולמי שמעוניינת לשדרג ולהשקיע באריזה בלתי נשכחת, שהיא גם מתנה בפני עצמה, יש גם קופסאות פח יפיפיות, שמתאימות כמו כפפה לתכשיטי ה"וינטאג' פלר".
בשקט בשקט מתקבצות להן בסטודיו שלי אוצרות שהם פרטי אספנות משווקי פשפשים באנגליה. יש לי חברה שמתגוררת בלונדון, מטיילת בשווקים ומלקטת מציאות. בכל פעם שהיא מגיעה לארץ (וזה קורה הרבה...) היא מביאה איתה מכל טוב. את כל הטוב הזה אני שמחה לחלוק איתכן. ניתן למצוא בסטודיו שלי מגוון קופסאות פח, צלחות ודמויות מפורצלן, תיקי סבתא ישנים ועוד מיני הפתעות ומציאות, חלקם עתיקות של ממש וכולם במחירים שווים.
אני אוהבת מאוד את השילוב של הקופסאות והתכשיטים. כמה כיף לקבל מתנה שכזאת!
תכשיטי ה"וינטאג' פלר" שלי נמצאים כל הזמן בתהליך של התחדשות. אני משתעממת מהר מאוד ותמיד מחפשת לחדש וליצר דגמים חדשים. בצלחת הזו (מלונדון), שצלמתי על שולחן העבודה שבסטודיו, ניתן לראות את קולקציית אליס שלי, שמודפסת על פורצלן. הקולקציה תמכר לראשונה ביריד כמובן, והודפסה במהדורה מוגבלת, במיוחד לזריזות שבינכן...
עוד קו מוצרים חדש, שעל פיתוחו שקדתי בחודשים האחרונים, הוא קו תיקי הסבתא שלי "Granny's Purse" עשוי אף הוא, כמו ליין "כריות פרובנס" ממטפחות וינטאג' 100% כותנה. כרגע עדיין בתהליכי יצור, אבל בהחלט פירגנתי כמה תיקונים מתוקים לטובת המכירה.
מתנה מקסימה שתמיד כיף לקבל היא סימניית וינטאג' מהודרת, שזכתה לשם "סימן קריאה!"
מחיר מיוחד למכירה: 39 ש"ח! ארוזה בקופסא ונראית כמו תכשיט.
עוד רעיון למתנה קטנה ומקסימה היא מארז של 3 סיכות וינטאג', שכל אחת תשמח לקבל. מחיר מיוחד לאירוע: 49 ש"ח.
צמידי יד מפליז של קולקציית ה"Summer Candies":
ולכל מי שקונה וינטאג' מגיעה גם תודה וברכה. גלויה חדשה שעיצבתי מצילום שצילמה עבורי הצלמת יעל אילן, תצורף למתנת החג. מומלץ להשתמש בחלקה האחורי (שנשאר לבן) ולהוסיף כמה מילות ברכה.
עוד כמה תמונות אווירה של "כריות פרובנס" מהסטודיו שלי. הכריות ממולאות בתערובת הכוללת פרחי לבנדר ריחניים, שמפיצים ניחוח עדין של סבון, ניקיון ואירופה. לפרחי הלבנדר יש נטייה "להרדם" אך כשרוצים "להעיר" מחדש את ריח הלבנדר, יש לשפשף קלות את הכרית (ממש כמו המנורה של אלאדין) והריח מתחדש.
את קולקציית ה"Baby Galabiya" השקתי לראשונה לפני כחודש, בקולאג' Sale הקייצי של יולי. הגלביות הן להיט אמיתי, עשויות כותנה ומודפסות בשלל גוונים ודוגמאות. מכל בד אני מייצרת דגם אחד למידה, כך שהסיכוי שתמצאו עוד מישהו מלבד הבובה שלכם, שלובשת את הגלביה הזו, הוא נמוך במיוחד. 
דוגמנית גלביות מהממת במיוחד הזדמנה לדוכן שלי ביריד משחקי ילדות. אלמה (כמעט 4), של עדי (שוקה), דור שלישי (לפחות!) של טעם משובח, בחרה בעצמה גלביה יפה וססגונית במיוחד, התואמת להפליא את מידותיה ואישיותה. תראו איזה מותק!  
היריד יפתח את שעריו ביום חמישי הקרוב, ה- 5.8.10 בשעה 18:00 בדיוק. צפויות הפתעות, הגרלות ופינוקים לרוב,
בקרב הקונים וגם בקרב הבאים ליריד (כן... כן... גם אם לא קניתם, תוכלו להגריל מתנה שווה).

ואפרופו הגרלה של מתנה שווה, הזוכה הגדולה של מכירת ה- Summer שיק של יולי, היא........ איריס מכרכור!
יקירתי, את מוזמנת ליצור עימי קשר ואשמח להעביר לך את הסלסלה השווה שלך.

איפה? מתי? למה וכמה?
כל הפרטים באתר האירוע http://www.collage-sale.com/

אשמח מאוד אם תכנסו לאתר האירוע בפייסבוק ותאשרו את בואכם,
כדי שנוכל להיות ערוכות בהתאם:

אנחנו נחכה לכן...

10 תגובות:

עדי אמר/ה...

איזו הפתעה סוף הפוסט הססגוני הזה..המקלדת שלי עדיין מתאושתת ממקלדת הריר..איזה יופי! איזה יופי! איזה יופי! יהיה לי קשה מאוד ביריד הזה- המציגים אחד-אחד שווים בטירוף..

netanella אמר/ה...

מה נותר לי לומר מלבד...........
אני גאה בך בייבי!!!!



אה וגם.........משוגעת? אחרת היינו מסתדרות??

daf אמר/ה...

שלום קרן,
נשארתי פעורת פה נוכח המוצרים הנהדרים שיצרת!
אפשר לשאול מה מחירה של כרית וינטאג'?

יער אמר/ה...

בהצלחה! נקרא ומדהים ובטוחה שיהיה אפילו יותר מזה...
והפעם אני לא אפספס את זה :)

אנונימי אמר/ה...

קרן יקרה,
תודה רבה רבה על יריד שבטוח יהיה שווה ומי שלא יהיה יפסיד.
התכשיטים שלך ממש מקסימים ואני בטח אתחדש.
תודה
לימור

רחלי אמר/ה...

אני כבר לא יכולה לחכות!!! הכל נראה מדהים. מתייצבת ביום שישי בבוקר :-)

אנונימי אמר/ה...

הי,


רציתי לשאול אם יהיו הנחות?
אני מגיעה מרחוק ואני רוצה באמת לדעת אם הנסיעה תיהיה לי שווה....

תודה

Ponyplus אמר/ה...

קרן שאפו!
היריד מתוקתק, יפהפה ולגמרי באווירה אירופאית!

Karin אמר/ה...

הי קרן,
שמחתי מאוד להיות ביריד. הכל היה נעים, רגוע(למרות כמות המבקרים והחום).כל המציגים היו כל כך חביבים והמבחר היה מקסים ומגוון. אני מודה שלא יכולתי להתאפק ומצאתי את עצמי רוכשת ממתק קייצי אחד פרי ידיך שיעטר את אוזניי. אני מודה שקצת התאכזבתי לגלות שרק השרשראות זוכות לאריזת צדפה. אם יש דרך לרכוש צדפה כזו בנפרד אשמח לדעת....שבת שלום

כלי אוכל אמר/ה...

איזה תכשיטים מהממים. כל היוזמה הזאת פשוט מרגשת.
אגב, גם הצילום נהדר.
קרן, את כישרון ברור ואני אשמח לבוא לקנות ולפטפט... נ.ב. אני חייבת את הסימניות האלו!!! תודה.

אודות