יום חמישי, 22 ביולי 2010

משחקי ילדות

הקיץ כבר כאן והוא לא הולך לשום מקום... בסופ"ש האחרון ארזנו רכב פלוס שתי ילדות ועלינו צפונה. את נגה השארנו לסבאים בקיבוץ גבת להתפנקות הדדית ולקחנו את עלמה להיכרות צפופה עם נהר (!) הירדן.
אני לא אפרט כאן את כל מעללינו, רק אציין שנצרנו לעצמנו כמה רגעים קסומים במיוחד, שכללו בין היתר מציאת פינה פרטית וקסומה במבואות הירדן, פריסת פיקניק מכובדת, השתכשכות ארוכה, נימנום, נישנוש ועוד שיכשוך והמון אהבה ותשומת לב לבכורה שלנו, שנהנתה מכל שניה.

שלי גרוס (המלבישה) העלתה אתמול אייטם ב"זמנים מודרנים" ושילבה בו את ה-"Baby galabiya" שלי. זהו מוצר חדש שהושק במכירה האחרונה שערכתי: פרי הביכורים מתוך קולקציה בהתהוות של בגדי חוף וקז'ואל לילדים. אני גרופית רצינית של גלביות ותמיד מחפשת כאלו גם לעלמה. אני שמחה לבשר לכם שתמו חיפושי והילדה מאובזרת בקולקציה מרהיבה של גלביות כותנה במגוון בדים עם הדפסים שונים.
ובאותו היום ממש, זכיתי גם לפירגון מרגש ב"סגנון" מעריב. אודית לורן בלקין העלתה אייטם מקסים ומפרגן במדור שלה "חדר מצב" שגרם לי לחייך מאוזן לאוזן. אודית ושלי, תודה רבה.
ועוד הפתעה קטנה לספונטניות מאזור המרכז... היום בערב, בין השעות 18:00 ל-22:00 אשתתף בהפנינג "משחקי ילדות", שבנמל ת"א. אני ומורן יוסף נחכה לכן בדוכן החמוד שלנו במסגרת שוק מעצבים שיתקיים במקום. התכשיטים, האקססוריז, הגלביות, תמונות הרטרו  לחדר הילדים ואפילו כריות הפרובנס בניחוח לבנדר שלי יהיו שם. אז למי שרוצה לחסוך לעצמה נסיעה עד למזכרת בתיה, זה בהחלט מומלץ.

אני רוצה להמליץ לכם על פסטיבל משחקי הילדות המתקיים במקום. מדובר בחוויה המאפשרת  להורים ולילדים ליהנות יחד ממשחקים וסרטי ילדות של פעם. נמל תל אביב, מחזיר אתכם בזמן אל חווית ילדות נוסטלגית, ומציג פסטיבל של משחקי הילדות הקלאסיים , טורנירים ומשחקי רחוב, הפעלות לכל המשפחה, מופעים , יריד צעצועים וכיף משותף לגדולים ולקטנים באווירה של FUN ונוסטלגיה מנוף ילדותם של הבוגרים והרבה אווירה של משחק וכיף לכולם. ניתן לקבל עוד פרטים באתר של נמל ת"א: http://www.namal.co.il/. אנחנו נחכה לכם על הדק הצפוני (בסמוך לדיאדה).

עוד אירוע שלא כדאי לפספס, הוא הקולאז' Sale הבא, שיתקיים בתחילת אוגוסט. נתנאלה ואנוכי רקחנו עבורכן מכירה מדהימה לרגל החגים הממשמשים ובאים. אני יודעת שאנחנו בעיניין של חופש גדול, נסיעות וחופשות, אבל היות והחגים מתחילים השנה כבר בתחילת ספטמבר, החלטנו להקדים גם את מכירת החגים.
נתנאלה תארח את המכירה בביתה שברחובות וביחד בחרנו לכן אוסף מרהיב של מעצבים ויוצרים באירוע שיארך כשלושה ימים ויכיל מעל 20 "חנויות" שונות, תחת הקונספט העיצובי של סגנון ה"קאנטרי קוטג'" האהוב עלינו.
רוני המקסימה מ"שינזי קאטו" היא גרפיקאית ובונה אתרים. בקרוב מאוד יעלה גם אתר המכירה שהיא עיצבה עבורנו: http://www.collage-sale.com/ תוכלו להיכנס לאתר ולהתרשם מהתכנים ומהמציגים. ממליצה לכם גם להכנס לבלוג של נתנאלה, שם היא מפרטת בגרפיות ראויה לצייון על אופי המכירה ומשתתפיה.
מצפה לכן בנמל,
להתראות,
קרן

5 תגובות:

אורית אמר/ה...

אין רגע דל!! פוסט מלא בכל טוב. שיהיה בהצלחה הערב, מקווה להגיע.

Shusha אמר/ה...

פרגון מדהים,
כל הכבוד!
מאחלת לך הצלחה כזו (או יותר) בעסק גם בהמשך!

photo.fashion.passion אמר/ה...

איזה כיף, כמה פרגונים! כל הכבוד!
הקולאז' סייל עושה לי חשק מטורף, אני רק צריכה למצוא פרטנר מתל אביב שיוכל לבוא איתי.. (אם מישהו כאן רואה את זה ורוצה לנסוע איתי, אני בעניין!).

סופ"ש נעים,
שרונה

ענת אמר/ה...

הפסטיבל של "משחקי ילדות" קורץ לי מאוד, למרות שלצערי לא אוכל להגיע. מה שכן, הקטנה שלך "תפסה" אותי... מתוקה אמיתית וממש "minime" (כלומר, דומה לך שתי טיפות מים) שלך :-)

yael yaniv אמר/ה...

שיהיה לכן היום בהצלחה, אבל בעיקר כיף!!

ואיזה יופי של פירגונים, שרק ימשיכו ושתהני מכל רגע

ואני אישית כבר באטרף לקראת היריד... איזו התרגשות (-:

אודות