יום חמישי, 24 ביוני 2010

גחליליות בפארק

אל תאמרי "לא ידעתי..."
אל תאמרי "לא הוזמנתי..."
כשתקראי את הפוסט - אל תאמרי "איך פיספסתי..."
הטקסט הנ"ל לקוח מההזמנה ששלחתי לחברותי ביום הולדתי.

הבהרת מערכת: עדי (פריז), הדר (ערבה), מרב (מקסיקו) ודפנה (זיכרון) יקירותי, גם אתן (כמובן) בלטתן בהעדרותכן...
אשמח יותר אם בפעם הבאה תבלטו בנוכחותכן...
(:
והנה... כבר אני נותנת לכן הזדמנות לפצות אותי על ההברזה...
כזכור, היום בערב, בשעה 21:00, אני שמחה להשיק את אירוע "גחליליות בפארק", פארק הירקון, האגם הקטן, שליד גשר רוקח.
כאמור, פיקניק ליילי, קייצי, נשי, שמטרתו לקבץ קבוצה של נשים מרשימות למפגש מפרה ומעורר השראה.
לחמישים הבנות הזריזות, שתגענה ראשונות לאירוע, מובטחת סיכת כפתור עם לוגו האירוע במתנה.
אתן מוזמנת להכנס לדף אירוע בפייסבוק ולאשר הגעה
מה להביא:
1) לבוש קז'ואל
2) חברה טובה, מעניינת ומפרגנת
3) שמיכת פיקניק קלילה (פיקה?)
4) סלסלה עם פינוקים (נשנושים / שתיה)
5) עששית / צינצנת + נר

ולגבי סעיף 5, הכנתי עבורכם הדרכה פשוטה לעששית מאולתרת, שכל אחת יכולה להכין בפחות מחמש דקות ובאמצעים פשוטים וזמינים:
א) רשימת חומרים: חוט ברזל פשוט, קאטר/פלאייר, צינצנת קטנה (גרבר עובד מצויין!) ונר חימום פשוט (מספיק ל-4 שעות).
ב) חותכים את חוט הברזל בעזרת הקאטר (או החלק הפנימי של הפלאייר) לשני חוטים באורך שווה וממקמים אותם בצורה מקבילה על שפת הצינצנת (בחלק הצר יותר שלה).
ג) אוגדים את שני חוטי הברזל ביחד בתנועות סיבוביות ויוצרים חוט שזור (מורכב משני חוטים) בצד אחד של הצינצנת.
ד) חוזרים על הפעולה גם בצדה השני של הצינצנת.

ה) מתקבל חוט ברזל שזור משני צדי הצינצנת
ו) מחברים את שני חוטי הברזל השזורים, בעזרת ליפוף ויוצרים ידית מעוגלת.
ז) מכניסים נר ומדליקים
מתקבלת עששית פשוטה ונחמדה, אותה ניתן לשדרג ולקשט כראות עינכן...
עכשיו היות ואני מעודדת יצירתיות, אני אשמח לראות את היצירות שלכן באירוע הערב...

מפת הגעה מצורפת בפוסט הקודם (גלגלו למטה...),
בואו לקחת חלק במפגש מפרה ומרתק,
אשמח לראותכן באגם הלילה ואתן בהחלט יכולות לראות בזה הזמנה אישית ממני!

בהזדמנות זו אני רוצה להודות לכל מברכותי שהגיבו בפוסט, בפייסבוק, שלחו מיילים, סימסו והתקשרו,
שימחתן אותי מאוד...

להתראות הערב,

קרן

7 תגובות:

tati אמר/ה...

רעיון מקסים ומבורך וחבל שאת המפגש הראשון אני אפסיד מכיוון שיש לי מסיבת סיום לקטנצ'יק ועבודה ומנהריה אני לא יספיק להגיע עד 2100 .אני מרוגשת כל פעם מחדש מהמיזמים שלך את מדהימה ובהזדמנות זו רציתי לאחל לך גם מזל טוב אושר בריאות והצלחה.
שיתפתי נשים בפייס בוק לגבי המיזם הערב ואני מקווה להגיע בפעם הבאה שיהיה בהצלחה הערב!!!!

בתיה בר און אמר/ה...

זה נשמע ממש מפתה לבוא. אין ספק שאת יודעת להזמין.

תהנו

אנונימי אמר/ה...

קרן אני נורא אוהבת את יצירותייך ואת הבלוג אך נורא צורם לי איך שאת משתלחת בחברותייך שלא הגיעו למסיבה שלך.לא כולם רוצים לעזוב את המשפחה..ולא תמיד יכולים.
נא לידיעתך.

אנונימי אמר/ה...

למה רשימת הציוד כוללת חברה? זאת אומרת שאני לא מספיק מענינת ומפרה?

Sharona אמר/ה...

רק עכשיו ראיתי את זה - ז"א, באיחור של יום! אני בטוחה שהיה נפלא ונהדר.. הייתי כל כך רוצה להגיע לזה.
עכשיו אני סקרנית לראות את התמונות.
ובאיחור קל,
מסיבת יום ההולדת שלך נראת כמו חלומה של כל אשה עם טעם טוב :)
שיהיה לך המון המון מזל טוב!! ושתמיד תהיי מוקפת באנשים שמחים ואהובים.

שרונה

רוני אמר/ה...

אני חייבת להצטרף לאחת התגובות הנ"ל גם אני מאוהבת בבלוג שלך הוא מקסים מעניין מלא בצבע ומעורר השראה . אני גם חושבת שהעוקצנות הנאמרה כלפי אי הגעת חברותייך (פעמיים בפוסט אחר) מיותר לחלוטין
בכל אופן המשך יצירה והמון מזל טוב :)

הדס שטרן גולדשטיין אמר/ה...

איך היה בפארק?

יאללה תמונות...

אודות