יום ראשון, 25 באפריל 2010

משלוח של דובדבנים הישר מהסטודיו


קולקציית הקיץ שלי נמצאת בעיצומה של עשייה. הצצה ראשונה לקולקציה נתתי לשלי גרוס מ"זמנים מודרנים" ביום רביעי שעבר. אלו הן שרשראות הדובדבנים שלי. מדובר בזוג שרשראות תואמות, בגדלים שונים, הגדולה יכולה להתאים לאמא והקטנה לבת, או סתם למישהי שאוהבת שרשראות עדינות...
אני מודה שיש לי פטיש קשה למוצרים תואמים לאם ולבת... אני מאמינה שעוד תזכו לראות פה פוסט שלם בנושא...
 
כמו שאתם יכולים לראות חזרתי לסטודיו במלוא המרץ. איזה כיף שה"עבודה" שלי נמצאת ממש מתחת לבית...
בשל העומס הרב שכרתי עובדת חרוצה במיוחד!
כאן אתם רואים אותה (עלמה, בת 3) בפעולה... אני חייבת לציין שהילדה גרמה לי לגאווה גדולה, לאחר שנתגלתה כעילוי בתחום המיון. הילדה שולטת היטב ברזי הגוונים ויודעת (יותר טוב מאבא שלה...) לזהות תתי גוונים של פנינה, סגול לילך וורוד פוקסיה...

אתם מתבקשים לא להשתנקר ליצחק קדמן... אני משלמת לה היטב (המטבע: ביצי קינדר)!
 
ובזמן שהדבורה הקטנה עומלת בסטודיו... אמא שלה לוקחת פסק זמן וממלאה את הריאות בניחוחות מתקתקים. 
"יום אחד בתי... כל זה יהיה שלך..."
ועכשיו קצת לתוצרים.
והיום בפינת החידושים בקולקציה: צמידים.

זהו צמיד וינטאג' יפיפה מפליז בליטוש מאט בשילוב עם פרח מפורצלן לבן בעיטור זהב.
עוד צמיד, עדין יותר. ציפוי זהב, בשילוב עם אורנומנט מרכזי ועליו תבליט של ורד.
השרשרת הזאת נראית אמנם גדולה בצילום, אבל למעשה מדובר בשרשרת עדינה מאוד עם תליון קטן בקוטר של 18 מ"מ.
שני כלי פורצלן מקסימים שקניתי בחנות יד שניה ברחובות, "הפיל הלבן" במחיר של 20 ש"ח הזוג.
עוד שני צמידים חדשים מהאוסף:
שיהיה לכן שבוע מקסים ומתוק... מתוק...
ותודה לשלי גרוס על שאהבת את הדובדנים שלנו. נשיקות.

21 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הצמידים יפהפיים!והבנות יפהפיות!
ועל זה נאמר בכל קומה אוצרות ותוצרים
מוצלחים.
עדה

Shusha אמר/ה...

כיוון שאני עוקבת אחרי הבלוג עוד מהקולקציה הראשונה, אני רוצה לציין שהקולקציה הבאה שלך נראית מבטיחה לחלוטין, מתעלה על כל השאר והרבה יותר "סגנון אישי" שחיכיתי שיופיע... עכשיו כבר אי אפשר הלגיד שדברם כאלה אפשר למצוא בetsy!
זה באמת מקסים, ובהצלחה. :)

lihy-motek אמר/ה...

כמה יפה וענוג... והבנות פשוט מתוקות כ"כ...


איך אני שמה את ידי על כלי הפורצלן? אני רוצה אותם!

נשיקות רבות,

ליהי

dasdas אמר/ה...

יפה יפה יפה !

אני מאוד אוהבת את הדובדבנים. סקרנית לראות את שאר הקולקציה המפתיעה!

babytogo אמר/ה...

איזה יפה את... הייתי חייבת להוציא את זה

moran yossef אמר/ה...

הצמידים מקסימים....
אני אוהבת הפתעות ואת כל הזמן מספקת לי אותן.
אוהבת

פיצ'ולה אמר/ה...

...ואני לתומי חשבתי שצ'יילד לייבור זה רק במדינות עולם שלישי...
ותגידי, את עובדת עלינו? קינדר זה מטבע איטלקי! למרות שתמיד בפרסומות שלהם הילדים נראים גרמנים, המקור הוא מאיטליה. עכשיו נשאלת השאלה אם זה שווה פחות ממטבע גרמני?
והאם במשפט: "כל זה יהיה שלך" את מתכננת כבר גם על העובדת השנייה בפוטנציה? ;-)
רק טוב!!! הרבה בריאות והנאה!

מלאכי ותם אמר/ה...

כל הכבוד לעלמה, והמתיקות הזורמת מהתמונות של הבנות..איזה אושר!
הצמידים מקסימים, ואהבתי את השרשרת דובדבנים (הקטנה יותר לטעמי..)

שבוע נפלא! והמשך עשיה פורה!

אנונימי אמר/ה...

יופי של קולקציה!

נראה שהעובדת החדשה שלך נהנת מאוד מהעבודה שלה :-)

והתמונות שלך עם נגה יפות מאוד.

שבוע טוב!

דליה ב

karen shavit אמר/ה...

תודה יקירותי...

דסדס - איזה יפה את, ראיתי אותך בספר החדש של אורלי רובינזון... מברוק! נתראה ביום חמישי בערב בהשקה?

babytogo - תודה, גרמת לי להסמיק...

מורני - שמחה תמיד להפתיע אותך... נשיקות יקירתי.

פיצ'ולה - את רצינית? קינדר זה איטלקי? הם ממותגים באופן כל כך גרמני... טוב לדעת.
(:

לימור אמר/ה...

איזה עובדת חרוצה ומקסימה,
ואיזה צמידים מקסימים
תודה על תוצרים כאלה מקסימים....

יערית אמר/ה...

תמונות מקסימות, שלושתכן מהממות.(החולצה שלך גם מדהימה).
וסחטיין על הקולקציה החדשה,נראה מבטיח ביותר.
יערית

tamari* אמר/ה...

אותי הכי מסקרן למה הפרחים המדליקים מהפלסטיק שהקטנטנה שלך ממינת, מסקרן!:)

תמי אמר/ה...

קרן שלום,
הכל כל-כך מקסים ועושה חשק, אם את מחפשת נציגה למכירת המוצרים בקליפורניה, יש על מה לדבר!
בהצלחה עם הדובדבנים!
תמי

shira8 אמר/ה...

אני חייבת לציין שאני לא מחובבות הסגנון של התכשיטים הללו אבל כל פוסט שלך ממש מלא בטעם טוב מהסוג שמרחיב את הלב כאילו אם אנשום נשימה עמוקה אני אריח את ריח הפרחים. והנות, פשוט להתאהב

netanella אמר/ה...

ישששששששששששש!
אני שוב יכולה להגיב (נו, זה רק הצריך מחשב חדש...שאני לא אשקיע בך??)
הקולקציה החדשה ממש לטעמי!
והעובדת??? תראי יגיעו אלי לפני שיגיעו אלייך....אני מעסיקה בת שנתיים עם גבס על כל הרגל חחחחח
אבל מה שממש מרגיז...העובדה שהיית ברחובות ולא באת אלי!!!! או לפחות הזמנת אותי איתך לפיל...

נתנאלה

Adva אמר/ה...

היי קרן
רציתי לשאול איפה ניתן לקנות את הקולקציות באיזור הצצפון

ואם לא אז ברעננה כפר סבא?

תודה
והבנות שלך מדהימות

Or אמר/ה...

הקולקציה של הצמידים מקסימה!! (למה כל כך רחוק את גרה?.. מה עם הצפון המקופח? ..כל המכירות והדברים השווים תמיד כל כך רחוק לי..)
מקווה שייצא לי בקרוב להגיע ולהתחדש סוף סוף!
הבנות מתוקות כל כך!!

אנונימי אמר/ה...

כמה רוגע, שמחה ורוך משרים עליי הפוסטים והתמונות שלך!!! כמה משפחתיות יש בבית אחד?!
אהבתי מאוד את הצמידים - יחודיים ביותר ושני הצמידים האחרונים - אחחחחחח... כמה יופי.
איזה יופי איך ה"בוגרת" מעסיקה את עצמה במיון - כל הכבוד יש בעצם הפעולה הזו המון דברים חינוכיים - נהדר.
מאוד אהבתי את החולצה הפרחונית שלך
נשיקות לבננות
חיפושולי

נגה אמר/ה...

יפהפה!


(והתמונה של עלמה ממיינת - הורסת...)

תבניות אפיה אמר/ה...

אני אוהבת אנשים כמוך שיודעים למצוא מציאות ולא שופכים כספים. כלי הפורצלן שרכשת במכירת יד שנייה ברחובות פשוט מעלפים. את חושבת שיש עוד מה למצוא שם? אם כן, מה הכתובת?

אודות