יום רביעי, 3 במרץ 2010

טאצ' של אופנה - תכשיטי וינטאג' פלר ב"נקודה בכפר"


את "נקודה בכפר" במושב עשרת, אין באמת צורך להציג. כתבתי עליהם כאן בעבר וחדי עין יוכלו להבחין במוצרים המשובחים של "Green Gate" הנורבגית מעטרים את המצויינות שבחנויות הלייף סטייל בארצנו.
מה שהסתבר לי כהפתעה הוא שפחות אנשים מכירים את האספקט האופנתי של נקודה בכפר. לא אחת אני נשאלת (כולל סתם ברחוב...) על תיק פרחוני זה, או על חולצת כותנה מודפסת אחרת, וכשאני מפנה ל"נקודה" אני נתקלת ב"פרצוף סימן שאלה"...

בנוסף לבגדים ולאקססוריז של Green Gate, מסתובבת תמי שמעוני (בעלת החנות) ומלקטת פרטי לבוש קסומים בשווקים אקזוטיים ברחבי העולם. אני מודה שכשאני קופצת לנקודה בכפר ותמי שולפת לי קולב עם חולצת כותנה דקיקה, פירחונית ומשובחת (שהיא בחרה בחו"ל במיוחד עבורי), אני פשוט לא עומדת בפיתוי...

חנות הסטודיו, נמצאת במושב עשרת וממש לאחרונה עברה מתיחה, התרחבה השתפצה והגדילה את המלאים שלה. תודות לכך ניתן להנות גם ממוצרי ילדים נפלאים ומאגף של אופנה, אקססוריז ותכשיטים. יש גם חדר קטן שמשמש כ"מציאון" ובו ניתן למצוא מציאות שוות במיוחד בהנחות של 50% מעונות קודמות.

לאחרונה נוספו תכשיטי "וינטאג' פלר" שלי לקולקציה של החנות. תראו איזה יופי משתלבים התכשיטים עם קו המוצרים הכפרי והרומנטי שבחנות.

אז למי שרוצה לתפוס שתי ציפורים במכה אחת... ולהתחדש ברומנטיקה אביבית אופטימית:
נקודה בכפר + וינטאג' פלר... It works for me... שווה להדרים עד למושב עשרת (ישובי גדרות, בין יבנה לגדרה).
ממליצה לכם גם להכנס לקטלוג האינטרנטי של "Green Gate" (לחצו כאן) ולדפדף בקולקצית מוצרי האביב - קיץ המשגעת שנחתה ממש עכשיו בחנות של תמי.

3 תגובות:

Photo.Fashion.Passion אמר/ה...

מקסים מקסים מקסים! עשית לי כזה חשק לנסוע ולבקר בחנות הזאת.
הכל נראה כל כך יפה ומושך את העין.
רק איך מגיעים לשם!? אני מפחדת לנסוע למקומות רחוקים שאני לא מכירה..

שרונה

אנונימי אמר/ה...

קרן יקרה,

כל פוסט ממך הוא חגיגה :)

בריאות אושר ואהבה !

ליאת

ray-lee אמר/ה...

תכשיטים יפיפיים ופוסטים משובחים..

אודות