יום שישי, 19 בפברואר 2010

אני חוגגת שנה לבלוג - ואתן נהנות משקית הפתעות!

מזל טוב לבלוג שלי, "טוב ויפה"... הוא כבר בן שנה! מצד אחד זה מרגיש כאילו זה קרה רק אתמול ומצד שני, כשאני עוברת על כל 80 הפוסטים שתעדו את השנה האחרונה, אני מבינה שעברתי כאן דרך.
גם המספרים לא יכולים להטעות, כ- 30,000 יוזרים (אנשים שונים) שנחשפו לבלוג בשנה האחרונה (כניסות לא ספרתי...), מאות מנויים נרשמו לקבלת עדכונים שוטפים מהבלוג ותגובות נלהבות (שלא מפסיקות להפתיע אותי) ממשיכות להתקבל אצלי באהבה גדולה. זאת ההזדמנות עבורי לומר לכן תודה.

כאן מגיע השלב שבו אני מפסיקה ליבב... מתעשתת על עצמי... ומאשימה את ההורמונים שלי בפרץ הרגשנות...(מותר לי! אני אוטוטו יולדת...).
כאן גם המקום לספר על שקית ההפתעות הקטנה, שהכנתי עבורכן במיוחד לרגל "חגיגות השנה":

הפתעה ראשונה - "Blog Candy" כפול (או מרובע אם תרצו) שווה במיוחד:
בין הקוראות שיגיבו לפוסט זה (וישאירו פרטי מייל לחזרה) יוגרלו שני תכשיטי "וינטאג' פלר": שרשרת ועגילים (לבחירתכן).
כל שאתן צריכות לעשות הוא ללחוץ על תווית ה"תגובות" (בשורת הטקסט הקטנטנה שבסוף הפוסט) ולהשאיר תגובה עד סוף החודש.
בסוף החודש תערך הגרלה ושתי זוכות מאושרות יזכו בתכשיט מקולקציית התכשיטים שלי "וינטאג' פלר", אחת בשרשרת ושניה בעגילים.
סיכוי כפול ינתן לבלוגריות, שיפרסמו לינק לפוסט זה. שרשרת ועגילים נוספים יוגרלו בין בלוגריות שישתפו את קוראיהן בנוגע לחגיגות השנה לבלוג ולבלוג קנדי של תכשיטי "וינטאג' פלר". אנא ידעו אותי ע"י תגובה לפוסט זה ולינק לפרסום שלכן.
אתן כבר מוזמנות להכנס לכאן, לקטלוג האינטרנטי של וינטאג' פלר (לינק) ולסמן לכן את התכשיט הנחשק....



"חגיגות השנה" ימשכו עד סוף החודש ובמהלכו ילווה את הבלוג בכותרת האייקון הזה, שעצבתי במיוחד:
הפתעה שניה - אירוע "יום פתוח בסטודיו":
ביום שישי ה- 26.02.10 משעה 10:00 ועד 14:00, אפתח את דלתות הסטודיו להפנינג מיוחד. אני מזמינה אתכן באופן אישי להגיע אלי לסטודיו שבמזכרת בתיה ולהרים איתי כוסית (של תה צמחים...) לכבוד יום ההולדת, רגע לפני שאני יוצאת לחופשת הלידה שלי (אותה אתחיל בחודש מרץ).
אשמח להכיר אתכן, קוראות יקרות, באופן אישי ולהעניק לכן כמה פינוקים מיוחדים ליום זה (לפנק... לפנק... לפנק...).

הפתעה שלישית - הרצאה של מיה לנדאו:
במהלך האירוע תתקיים בחדר הסדנאות הרצאה אורחת של חברתי המוכשרת, מיה לנדאו.
מיה היא מומחית בנוגע לקידום,שיווק ומיתוג עסקים, עם התמחות בליווי של עסקים מתחילים בתחומים יצירתיים. ההרצאה תעסוק במתן כלים בסיסיים ותלמד כל יוצרת כיצד למתג ולמנף בעצמה עסק קטן בתחילת דרכו, באמצעים פשוטים, זמינים ויצירתיים. מיה היא אם צעירה, שעבדה עד לא מזמן כשכירה  במשרד יח"צ של אירינה שלמור והחליטה לצאת לדרך עצמאית. אני יכולה לספר לכן שהיא בחורה יצירתית עם ניסיון רב וחשיבה מקורית ואני אישית למדתי ממנה הרבה מאוד תוך זמן מועט. 
אם את בעלת עסק בתחילת דרכך, או חושבת על צעדים בכיוון, אני מליצה לך להגיע להרצאה של חצי שעה, שתיתן לך פרספקטיבה נוספת, מעשית וחדשה. ההרצאה מוגבלת לעשר משתתפות בלבד, על בסיס מקום פנוי ואינה כרוכה בתשלום. אני מציעה לכן למהר ולהרשם, על מנת להבטיח את השתתפותכן.
מי שהנושא רלוונטי לגביה, ומעוניינת להרשם מוזמנת ליצור איתי קשר בנייד (050-6422333), או המייל shavit.karen@gmail.com.
שימו לב רק מי שקבלה ממנה אישור השתתפות במייל תוכל להשתתף בהרצאה.
ההרצאה תתקיים בשעה 11:00 ותמשך כחצי שעה.
עידכון: בשל הביקוש הרב, פתחנו הרצאה נוספת שתחל בשעה 12:00 (שוב, הרשמה באמצעות פניה אלי ואישורי במייל).

הפתעה רביעית - מכירה מיוחדת:
במהלך היום הפתוח תתקיים במקום מכירה של מוצרי הסטודיו השונים ותינתן הנחה מיוחדת של 15% ביום האירוע בלבד. אתן מוזמנות לנצל את ההנחה לטובת רכישת תכשיט נחשק וגם להקדים את קניות החג (פסח מתקרב...) ולפנק מישהי שאתן אוהבות במיוחד.

מי שלא תצליח להגיע לארוע, תוכל להנות עד סוף החודש מהנחה חד פעמית של 10% על קו תכשיטי "וינטאג' פלר" במשלוח אישי לביתה. ניתן להכנס לכאן, לקטלוג האינטרנטי ולבחור תכשיט, שישלח בדואר הישר אל ביתך.
חשוב שתדעו שאני מייצרת כמות קטנה ומוגבלת מכל דגם (עד 10 יח' לדגם), כך שאם דגם מסויים מוצא חן בעינייך, עדכני אותי בבקשה בהקדם.


אלו הן רק חלק מתמונות הקאנווס בסגנון רטרו, שאני מעצבת עבור חדרי ילדי. גודלן הוא 30/30 ס"מ (ניתן גם להזמין במידות אחרות) וגם אותן ניתן יהיה לרכוש במכירה. תמונות נוספות ניתן לראות כאן (לחצו על הלינק) ועוד נוספות אצלי בסטודיו.
אני מאוד מתרגשת לקראת האירוע ומחכה כבר לפגוש את הפרצופים שמאחורי הבלוג, המיילים והטלפונים שלכן (מולטי בליינדייט עבורי...), תודה על כל התגובות והתמיכה.

לסיכום - תוכן שקית ההפתעות כולל:
- בלוג קנדי הכולל הגרלת תכשיטים כפולה של שרשרת ועגילים (אחת תזכה בשרשרת ואחת בעגילים).
- בלוג קנדי כפול נוסף, המיועד לבלוגריות (שוב, אחת תזכה בשרשרת והשניה בעגילים).
- אירוע יום פתוח בסטודיו שלי ביום שישי ה- 26.02.10
- שתי הרצאות של מיה לנדאו בנושא קידום עסקי (מוגבל בעשרים מקומות ומותנה בהרשמה מוקדמת)
- מכירה מיוחדת בסטודיו והנחה של 15% ביום האירוע.
- הנחה של 10% על הזמנת תכשיטי וינטאג' פלר (שישלחו בדואר) עד סוף פברואר (אין כפל מבצעים).

מצפה לכן אצלי בסטודיו,
להתראות,
קרן

*יש עוד 116 תגובות נוספות שבשל כשל טכני, לא ניתן לצפות בהן כרגע. אל דאגה הן שמורות אצלי במקום בטוח וכולן יכנסו להגרלה כמובטח.

42 תגובות:

Adi אמר/ה...

ואוו, המון מזל טוב!!!
תודה רבה על כל הפוסטים מעוררי ההשראה והפנטזיות במהלך השנה האחרונה ולעוד הרבה בשנים הבאות!

tamari* אמר/ה...

המןן מזל טוב אני מאוד מקווה שאני אצליח להגיע לשישי הבא!:]

יעל אמר/ה...

מזל טוב, כל כניסה מניבה אצלי חיוכים והנאה. תודה על ההשקעה בתמונות היפות, ובסטייל הכל כך מעודן שלך! אני שמחה על היום הפתוח ובטח נתראה שם.
לחיי עוד פוסטים רבים רבים...
כתובת מייל: noam2210@inter.net.il

Ayelet K.m אמר/ה...

מזל טוב לרגל הולדת שנה לבלוג!! את אצלי במודפים מהרגע הראשון ש"גיליתי" אותך. הקולקציה משגעת, התמונות מרהיבות ואני בטוחה שהסטודיו שלך מדהים.
סופ"ש מקסים!
איילת מ"היצירות של איילת"

Nathalie moon אמר/ה...

יום הולדת זאת הזדמנות מצוינת לכתוב שאני נהנית מהבלוג שלך, מהאווירה והחשקים שאת מייצרת בו ביום יום השוטף. כיף לראות "טוב ויפה" ברסס, אני תמיד יודעת שמצפה לי ממתק. תודה!

Dana (MODAna) אמר/ה...

מזל טוב!
קיבלתי את המייל, כל הכבוד!
modana@live.com

שרית אמר/ה...

היי! הגעתי לפה דרך הבלוג של שלי פלג. הכל נראה פה פשוט מקסים... הייתי מגיעה כבר מחר אבל פרוייקט גדול בלימודים מונע ממני. החלטתי כבר שאני מגיעה בשבת הבאה.
הייתי שמחה גם להשתתף בהגרלה.
נפגש :)
שרית

נטע אמר/ה...

הגעתי לבלוג שלך דרך הקישור בפוסט האחרון בבלוג האופנה אוסף פרטי של שלי, ואני חייבת לומר שהתאהבתי לחלוטין בשרשרת של כלוב הציפורים עם הציפור המוזהבת! גם היא כלולה בהגרלה?

וכתובת המייל שלי- netaf183@yahoo.com

(:

Efrat אמר/ה...

איזה כיף, הגרלה! רעיון חמוד ובלוג מושקע ויפה. מצטרפת לשאלה על שרשרת כלוב הציפורים...
efrat.abramovitz@gmail.com

gogatsu אמר/ה...

שוב המון מזל טוב :)
איזה בלוג נהדר, כל כך שמחה שפגשתי אותו!

einat109 אמר/ה...

אני מאד אוהבת את התכשיטים שאת מעצבת ופרסמתי בבלוג שלי את בלוג הקנדי המקסים .http://einat109.blogspot.com/

פולי ג'ין אמר/ה...

נעים להכיר :-) גם אני הגעתי דרך הבלוג של שלי , ודי מוקסמת יש לומר
.. נשלח להתבוננות מעמיקה ;-)

liron אמר/ה...

מזל טוב ליומהולדת שנה
יש לך בלוג משובח ומהנה
וכל הכבוד על הבלוג קנדי המרובע- כמה כייף להיות שטופת הורמונים...

המייל שלי lironbendavid@gmail.com

עדי אמר/ה...

מזל טוב,
אני מקוראות הבלוג השקטות, ומאוד אוהבת את הסגנון שלך ואת מה שאת עושה.
מדליק ביותר!
עדי

אילונה אמר/ה...

מזל טוב , תכשיטים מקסימים והתמונות ... מדהימות .

אנונימי אמר/ה...

אואו, מזל טוב !!!!
ofri33

sefi אמר/ה...

המון מזל טוב על הבלוג. שנה זה לא מעט. תמיד כשאני נכנסת לבקר אצלך הצבעוניות והתמונות המדהימות מעלות אצלי חיוך. את עושה משהו טוב. בהצלחה גם בהמשך!

טנטי בקי אמר/ה...

בלוג מקסים! שמחנו להכיר רק עכשיו למרות שעברה כבר שנה. עדיף מאוחר.. כמו שאומרים. המון מזל טוב.

noga אמר/ה...

מזל טוב והרבה הצלחה גם בהמשך. העבודות שלך ממש יפות, ומאוד אשמח לזכות בתכשיט!
פרסמתי בבלוג:
http://www.tapuz.co.il/blog/userblog.asp?foldername=piggybank

טל צפריר- טלטלים אמר/ה...

קרן, אני קוראת את הבלוג שלך כבר חודשים ארוכים, נכנסת לכל פוסט ונהנת מכל מילה ותמונה. תודה לך והמון מזל טוב!!! טל צפריר- טלטלים

michal אמר/ה...

קרן, הגעתי לבלוג שלך המקסים דרך כתבה ומאז אני לא מפספסת אף פוסט ונהנית מהיצירות שלך...ממש שמחתי לגלות שאת עושה יום פתוח אבל זה בדיוק ביום בו אני עוברת דירה (ודווקא לאיזור שלך) אז מקווה שאולי תעשי עוד יום כזה וגם אם לא אני בטוח אבוא לרכוש איזה תכשיט באחד מן הימים :) והמון מזל טוב...

רעות אמר/ה...

אמרתי כבר פעם, ואגיד זאת שוב: הבלוג שלך אכן טוב ויפה...
אז ברכות ליומולדת שנה ושיהיו עוד הרבה שנים טובות ויפות לא פחות

anat אמר/ה...

הרבה מזל טוב!
כיף לקרוא את הבלוג שלך, מאחלת עוד הרבה שנים פוריות

nomnom אמר/ה...

הבלוג יפהפה כמוגם התכשיטים והצילומים - יהיה נפלא לזכות - מזל טוב ללידה הקרובה !!
נעמי

dania אמר/ה...

קרן היי אני ממש שמחה בשבילך לרגל יום ההולדת הקרב וכמובן לקראת הלידה הקרבה כאמא לילדה בת 4 ולתאומים בני שנתיים וחצי אני מרגישה שלהכנס לבלוג שלך ולאתר זה בריחה מהמציאות היום יומית העמוסה שלי לעולם שכולו יופי של דברים מדהימים שיצרת. בזמנו דיברנו בטלפון ורציתי להגיע לסדנה שלך אבל אמרת לי להתאפק עד אחרי החופשת לידה אז אני מתאפקת ומאחלת לך רק טוב והמון הצלחה ושתמשיכי לגרום לי להכנס שוב ושוב לאתר ולבלוג ולברוח מהמציאות שלי. דניה

!Ugly Jewelry אמר/ה...

יום הולדת שמח והרבה הצלחה בהמשך!
התכשיטים שלך מקסימים והסטודיו נפלא!

kbp אמר/ה...

מזל טוב. הגעתי לבלוג שלך מכתבה שקראתי והתאהבתי. כל פעם את עוןשה לי חשק לנגיע למזכרת בתיה ועוד יותר כמו שאמרת על עצמך" להתפרנס מתחביביי". הבלוג מקסים ואני נהנית כל פעם לגלות משהו חדש.

Photo.Fashion.Passion אמר/ה...

קודם כל - יום הולדת שמח!
שנית, התכשיטים שלך כל כך יפים, הצבעים נעימים והעיצובים משגעים.
הסטודיו שלך בכלל נראה יפיפה!
:)

שרונה

shani אמר/ה...

איזה יופי!
אשמח להשתתף בהגרלה, מזל טוב על יום ההולדת שנה, ואי שוקלת גם להגיע לביקור אצלך :)

שני

manyaa אמר/ה...

מזל טוב.זו הפעם הראשונה שאני נחשפת לבלוג שלך ואני מאד שמחה להכיר. העבודות שלך משגעות והכל נראה מקסים
maja_g@walla.co.il

ANJA אמר/ה...

אחד מהבלוגים הכי יפים ומרגיעים שהגעתי אליהם בשנה האחרונה !! הסגנון שלך קסום , נקי וייחודי , אני הולכת לחקור לעומק :-) אשמח להשתתף בהגרלה גם :) anatsag2002@yahoo.co.uk

עדי רקנטי אמר/ה...

מזל טוב ליום הולדת שנה! אני לא אוכל להגיע משום שאני עובדת, אך אני מחכה בכליון עיניים לכל פרסום חדש. נהנית מכל מילה ומילה שכתובה שם. ושתהיה לידה קלה. עדי

Sophie אמר/ה...

בתור מישהי אשר צועדת צעדים ראשונים בתחום, תענוג לראות חשיבה יצירתית והתפתחות אישית של נשים בתחום העיצוב בארץ.

המייל שלי: asophiea@gmail.com

יומולדת שמח,
סופי

סינית מירושלים אמר/ה...

לא יודעת איך הגעת אלי, אבל איזה כייף. הכל נורא יפה. ברור שאשמח לזכות בתכשיט נכון?!
מזל טוב

maayan אמר/ה...

איזה כיף! הגרלה והפתעות...מקווה שנפגש בשישי הקרוב. מאחלת מזל טוב לבנתיים...
מעין

dasdas אמר/ה...

שפע ברכות! המשיכי להפתיע בצילומים מרהיבים ותכשיטים מקסימים.
וכמובן שגם פירסמתי אותך בבלוג שלי...
הדס

אנונימי אמר/ה...

יקירתי תודה על בוקר קסום ביום שישי בסטודיו!
כל ההבטחות מוממשו!ויותר!
באתי ולא הצטערתי.השרשרת שקניתי מקסימה!
עינת

Dikla Regev אמר/ה...

קרן,
מזל טוב ליום ההולדת לבלוג, ומאחלת לך לידה קלה ובריאות.
אני מנויה שקטה לבלוג ומאוהבת בציבעוניות הבלוג ובטעמך המשובח,
באמת אשמח לזכות באחד מתכשיטיך הרומנטים

הדס והחמישה אמר/ה...

מזל טוב לבלוג במקסים
התכשיטים שלך מקסימים ואשמח מאד לזכות בהם.
ויש גם פרסום בלוג שלי
http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1646735

אנונימי אמר/ה...

כמה יופי יש פה?ווואאווווווו
בשבילי זו אחת המתנות המדהימה לתקופה זו...
תמיד היתה בי קנאה כשטיילנו בחו"ל...באירופה בעיקר,למה להם ולנו אין? ולאחרונה יש יותר ויותר מקומות מקסימים עם הרבה אהבה לעיצוב יופי ואסתטיקה...אבל פה? יש הרמוניה מופלאה...עושה חשק כבר להיות בתוך זה!איזה כייף לי....תודה תודה ושוב תודה!

אנונימי אמר/ה...

Just want to say what a great blog you got here!
I've been around for quite a lot of time, but finally decided to show my appreciation of your work!

Thumbs up, and keep it going!

Cheers
Christian, iwspo.net

אנונימי אמר/ה...

פשוט חשבתי להגיב ולומר נושא גדול, עשה לך קוד זה בעצמך? באמת נראה מעולה!

אודות