יום שבת, 24 באוקטובר 2009

סתיו רומנטי - עוד שרשראות "וינטאג' פלר"


אנחנו אמנם לא חיים בניו יורק, או בפריז ובמדינה שלנו אין באמת עונות מעבר... אבל תסכימו איתי שאין עונה רומנטית יותר מהסתיו. מספיק שהחום קצת נשבר והשלכת מתחילה להתאסף לי בגינה, כדי שהרומנטיקה תקיש על מפתן חלוני. בשעת בוקר מוקדמת של יום שישי, מצאתי את עצמי יושבת בסטודיו, עם שיר קטן בלב ופרץ יצירה רומנטי במיוחד שאלו הם פירותיו:

את השרשרת הזו, שקראתי לה "עופי ציפור", תכננתי כבר מזמן, אבל איכשהו רק עכשיו אני מרגישה שהצלחתי לממש את הפוטנציאל האמיתי שלה.

עוד שרשרת רומנטית שמאפיינת את המוזה השורה עלי בימים אלו ממש...

וגם עיצובים רומנטים לקולקציית הנערות שלי.
השרשראות העדינות מיועדות לנערות ולנשים צעירות (בגילן, או ברוחן) והן שובות כל לב.
את השרשראות הכנתי לקראת יום ההולדת ה-11, שחגגנו אחה"צ בקיבוץ לרונה המתוקה, בת הדוד של עידן. כמובן שגם את אחותה המקסימה שי (12) לא קיפחתי והכנתי 5 שרשראות עדינות ומקסימות בהשראת הבנות, כדי שהן תוכלנה לבחור שרשרת, שתתאים לטעמן.


אני חייבת לדווח על הצלחה מסחררת בחוג לקוחותי, הבחירה קשתה עליהן עד מאוד ומבחינתי המשימה בוצעה לשביעות  רצוני המלאה... אחרי מדידות חוזרות ונישנות וצילומי דוגמנות פוטוגנים עם כל הדגמים הן התמקדו לבסוף (לא בקלות...) כל אחת והשרשרת שלה.


עכשיו תסלחו לי על הפולניות, אבל בכל בכל זאת אני לא מצליחה להתאפק... תראו איזה שתי יפיפיות הורסות הילדות האלו... ותאמינו לי שהיופי הפנימי שלהן אמנם לא מצטלם, אבל עולה אפילו על יופין החיצוני ואם אתם לא מאמינים לי... פשוט תצטרכו לראות איך עלמה מביטה בהן בעיניים מעריצות.


שי (מימין) ורונה (משמאל) עם השרשראות שלהן. רונהל'ה מזל טוב!

כאן גם המקום והזמן לשתף אתכן בכך שאלונה ואני פירקנו השבוע את שיתוף הפעולה בנוגע לעיצוב התכשיטים. אנחנו ממשיכות להנות מהחברות שלנו ואתם תזכו להנות משתי קולקציות תכשיטים יפיפיות, כל אחת בסיגנונה האישי. את תכשיטי "וינטאג' פלר" תוכלו להמשיך ולרכוש אצלי בסטודיו ודרך הבלוג ובקרוב אעדכן גם על ערוצי הפצה נוספים ובמקביל, אצל אלונה מתגבש לו קו תכשיטים יפייפה, שבקרוב קרוב תקבלו עליו עידכונים...


אתן מוזמנות להכנס לקטלוג של "וינטאג' פלר"  (לינק) ולצפות בעיצובים חדשים, שהוספתי הבוקר. אם יש איזה דגם שאתן רוצות לאמץ, ניתן להזמין ממני משלוח בדואר. ניתן ליצור עימי קשר במייל או בנייד.

שיהיה לכן סופ"ש רומנטי ונפלא,
קרן

נייד: 050-6422333

2 comments:

בית ספר לדוגמנות אמר/ה...

העיצובים ממש יפים. איך הצלחת לעשות אותם? הם נראים מסובכים למדי, אגב גם אני אוהבת את עונת הסתיו

שיר אמר/ה...

ממש אהבתי את העיצובים שלך רציתי לדעת איך אני יכולה לראות כמה הם עולים ואיך אני יכולה להזמין כי אי אפשר בקישור שעשית באתר זה מוביל לתמונות בלבד

אודות