יום שני, 12 באוקטובר 2009

בית מתוך קטלוג

בשיטוטי הוירטואלים בעולם, נתקלתי באתר מקסים, "Light Locations" (לינק), המשווק בתים יפיפיים באנגליה, המשמשים כלוקיישנים שווים להפקות צילום (טלביזיה / סטילס).
את הבית הבהיר והמאובזר להפליא הזה, שממוקם בלונדון, ניתן לשכור ולצלם בו הפקות עיצוב יפיפיות:


אהבתי מאוד את שולחן האוכל הגדול, שמוקף באוסף כיסאות אקלקטי. זה משהו שאני בהחלט מתכננת לישם בהזדמנות ראשונה באחד מהפרוייקטים של הלבשת הבתים שאני מעצבת (Home styling).


אין ספק שזוהי דוגמא ניפלאה לעין טובה ויד קלה, שיודעות לאסוף פריטים משובחים ולהציג אותם לראווה בפשטות ובחינניות.


דרך חכמה להשתמש בשאריות של טפטים ישנים וליצור מראה עשיר ויחודי של קולאז' טלאים מסוגנן.








ועוד כמה תמונות לסיום, שישאירו לכם טעם של עוד:






טיול מהנה!

8 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

צריך הרבה כישרון וחוש אסטטי בשביל למצוא את האיזון הנכון בין אוסף הפריטים והצבעים הזה על מנת שיראה הרמוני ולא קיטש'.
הרקע הבסיסי הלבן מקסים ותורם לאיזון.
הפינה בגינה מהממת.

moran אמר/ה...

אני מאד מתחברת לסגנון הזה,הלבן,נקי,כפרי,אקלקטי....
יש לי את האתר הזה בפייבוריט והוא באמת נותן השראה,תודה שהזכרת לי.

dasdas אמר/ה...

בית מ ק ס י ם!!!
עכשיו הייתי עוברת לגור בו!!!

תודה על פוסט טעים על הבוקר

(:

Sharona R. אמר/ה...

אני משתגעת מקנאה פה..

Chen R. אמר/ה...

מקסים!! ובדיוק בזמן - אני מחפשת דירה... :-)

מיכליקה אמר/ה...

כמה מקסים!

יש לי גם משהו עבורך
http://northridgemedia.net/blogs/beadtrends/

all*over*print אמר/ה...

בלוג מקסים
מצאתי אותו דרך יובל עציוני
הוספתי אותך לרשימת המומלצים
איילת

כלי בית אמר/ה...

פשוט יפיפה! הבליל של הכסאות הלא מתאימים, התבליט בתקרה, הטפטים הלא מתאימים והתמונות הצפופות בראש במיטה פשוט מיחודות, זה מראה על ראש עיצובי ומיוחד!

אודות