יום שישי, 11 בספטמבר 2009

חשיפה ראשונה: קולקצית תכשיטים חדשה "Vintage Flair"

אני גאה לחשוף בפניכם לראשונה את קולקציית התכשיטים המשותפת שלי ושל "אלונה וינטאג"(אלונה114).
בחרנו לקרוא לקו התכשיטים החדש שלנו "וינטאג' פלר", שמשמעותו בלעז הוא "ניחוח וינטאג'" (ורד, תודה על העידכון).



זאת היא תווית זמנית שעיצבתי למותג.

הקולקציה מכילה מבחר גדול של שרשראות בגדלים ובאורכים שונים, כולם בסגנון וינטאג' רומנטי והמחירים נעים בטווח של 239 - 169 ש"ח.

אני מזמינה אתכם להצצה ראשונה בקולקציה (ולהשארת משוב...):





בנוסף לקולקצית הנשים, עיצבנו גם קולקציה מתוקה במיוחד לילדות עם מוטיבים של "עליסה בארץ הפלאות", טרנד שמסתמן כ"חם" מאוד בימים אלו, בציפייה לצאתו הקרוב של הסרט, בגירסה המחודשת של טים ברטון ובכיכובו של ג'וני דפ האגדי.

מחיר השרשראות לילדות הוא 89 ש"ח.

עוד מהקולקציה, ניתן למצוא בקטלוג "וינטאג' פלר", אתם מוזמנים להכנס ולהתרשם.

איפה ניתן לרכוש את השרשראות השוות שלנו?

בקרוב (אינשלל'ה) אנחנו פותחות חנות ב-Etsy, ואז תוכלו להזמין און ליין, אבל עד אז:

קודם כל אנחנו משתתפות ביום שישי ה- 11.09.09 (!) ב"שוק איכרים ויוצרים" בישוב כרמי יוסף (ליד צומת נחשון).
ההפנינג יתקיים בין השעות 09:00 ועד 15:00, ברחבת המרכז המסחרי (שילוט במקום).
למי שיגיע בעקבות הבלוג שלי ו/או של אלונה (לינק), מובטחת הנחה של 10%.

בהמשך ניתן יהיה למצוא את הקולקציה בכמה חנויות משובחות במיוחד (פרטים בהמשך)
וכמובן גם בהזמנה ממני או מאלונה.

אשמח לתגובות על הקולקציה וכמובן גם לראותכן ביום שישי בכרמי יוסף.

17 תגובות:

ורד אמר/ה...

שלום קרן

תתחדשי על קו התכשיטים, משמעות השם המדויקת שננתן למותג היא "ניחוח וינטאג'י".
פלירטוט היא מילה אחרת באנגלית.

בהצלחה ושנה טובה,

ורד, נ"ז

moran אמר/ה...

אני כבר מאוהבת בהן,הן מהממות,מיוחדות ורומנטיות להפליא.
אני רוצה את כולן!!!

יעל.קיפודים אמר/ה...

איזה שת"פ שווה!
יפהפיות אחת אחת...
שיהיה לכן המון בהצלחה!

פייה שימושית אמר/ה...

הן מקסימות לגמרי.
שיהיה לכן המון בהצלחה עם המיזם החדש!
לימור

קרן (פרפרים) אמר/ה...

מזל טוב! איזה תענוג של שרשראות! כבר שלחתי מסר לאלונה כי אני לא טובה בדחיית סיפוקים...
שיהיה בהצלחה!

giraffe2 אמר/ה...

מזל טוב
שרשראות יפיפיות אחת אחת כל כך וינטג' רומנטי ,מקסים
שיהיה לכן בהצלחה

אנונימי אמר/ה...

אוי, זה מ-ד-ה-י-ם! הן יפהפיות!! כמו שכתבתי כבר אצל אלונה - אני בעד לתלות על הקיר ולהסתכל על זה שוב ושוב ושוב ושוב! :-)

fafuna

אילאיל אמר/ה...

נפלא!
הן פשוט יפייפיות, וחו"ליות להפליא - יש כמה יוצרות בפליקר שיש להן דבר או שתיים ללמוד מכן :-)

נעלולה אמר/ה...

מקסים! מאוהבת בעליסה לגמרי :)

Dana (MODAna) אמר/ה...

איזה באסה שגיליתי את הבלוג שלך רק עכשיו!! אני גרה בערך 20 דקות מכרמי יוסף, וממש ממש רוצה את השרשרת השנייה!

goblina אמר/ה...

מ-ק-ס-י-ם. אני מכפ"ס . מתי אתן מגיעות לאזור הזה ?
או במילים אחרות - איפה ואיך אפשר לקנות ? אני רוצה את הראשונה או השלישית ...

karen shavit אמר/ה...

גובלינה ומודנה,
אתן מוזמנות ליצור איתי קשר טלפוני,
050-6422333
ביי,
קרן

artishok אמר/ה...

בהצלחה!

ariela אמר/ה...

יפות להפליא!
מה טווח המחירים שלהן?

karen shavit אמר/ה...

הי אריאלה,
מחירי השרשראות הם בין 179 ל- 239 ש"ח, בהתאם לנפח השרשרת.
שמחה שאת אוהבנת...
קרן

אנונימי אמר/ה...

מקסים, האם תהיה מכירה בת"א?

אנונימי אמר/ה...

שלום קרן!
אני מעוניינת לקנות את אחת השרשראות, כיצד ניתן לעשות זאת ללא הגעה למזכרת בתיה?

אודות