יום רביעי, 24 ביוני 2009

והזוכה המאושרת היא...

קודם כל רציתי להודות באופן אישי לכל מי שהגיבה לבלוג candy שלי.
בתור מי שבדר"כ לא כל כך זוכה לתגובות,
היה לי מאוד כייף לדעת שאתן קוראות ונהנות...

היום אחה"צ נערכה ההגרלה בסטודיו שלי.
אמנם לא הצלחתי לגייס נוכחות של עו"ד ו/או רו"ח,
אבל לתפקיד "נערת הגלגל" שלנו נבחרה פה אחד (הפה שלי) עלמה המתוקה,
אתם מוזמנים לצפות בסירטון ולגלות מי זכתה...



הזוכה המאושרת בשובר השתתפות בסדנת "בוקר במושבה",
מוזמנת ליצור איתי קשר לתאום מימוש ההטבה...

וכל מי שלא זכתה הפעם ורוצה להשתתף בסדנא,
מוזמנת ליצור איתי קשר ולהרשם.

6 תגובות:

Sharona R. אמר/ה...

יאיי! איזה כיף, תודה רבה.

אני אשלח לך מייל בערב,
שרונה

moran אמר/ה...

איזה מותק,והאיכות מזה טובה.

yael אמר/ה...

איזה חמודות !
למרות שלא זכיתי...

אנונימי אמר/ה...

וואוו! עשית לי חשק להציץ לך למטבח..יש סיכוי לצילומים?!

karen shavit אמר/ה...

תודה רבה!
צילומים של המטבח שלי יש בפוסט שכתבתי באפריל ונקרא "ספוט על... המטבח", ניתן למצוא אותו בתגית התכונה שבתוכן העניינים.
את צילומי ההגרלה ערכתי על אחד ממשטח העבודה שבסטודיו שלי.
(:
http://karen-shavit.blogspot.com/2009/04/blog-post_09.html

Dafi אמר/ה...

איזה כיף לשרונה! תהני! הראשונה שהגיבה, מגיע לה (-:

אודות