יום ראשון, 22 בפברואר 2009

פסטיבל השנתיים של עלמה

לעלמה המתוקה מלאו השבוע שנתיים ובעקבות ההנאה העצומה שהיא הפיקה מכל שלושת המסיבות שערכנו לה, אני יכולה לצרף אותה באופן רשמי ל"צד שלי" במשפחה.

בשישי האחרון התעוררה הנסיכה כשזר בלוני הליום בגווני תות (הפרי האהוב עליה) מקשטים את התיקרה שמעל מיטתה. אנחנו הוזעקנו לחדרה לכשהתעוררה, בקריאות צהלה: "בלונים! בלונים!"


את הזר קניתי לה ב"קרוסלה" שבשדרות רוטשילד בת"א והוא עלה יותר מכל האאוטפיט שקניתי בדוכן של ניצה קביסון בשוק בצלאל (פוסט נפרד יוקדש לנושא בעתיד).
במשך השישי שבת האחרונים חגגנו לה 3 חגיגות ברציפות. בשישי בבוקר בגן, בשישי בערב עם המשפחה ובשבת בצהריים החבר'ה שלנו הגיעו לחגוג. הילדה שיתפה פעולה ולא היה נראה שנמאס לקטנה לכבות נרות, לאכול עוגות שוקולד, לשיר שירים או לקבל מתנות. לימדתי אותה את אחד ממשפטי המנטרה שלי: "שונא מתנות יחיה - אוהב מתנות יחיה טוב!" נראה שהקטנה אימצה...
לכבוד האירועים שבבית, עיצבתי פלייסמטים coustum made שקישטו את השולחן:

*ניתן להזמין אצלי פלייסמטים בהזמנה אישית לאירועים מיוחדים או בעיצוב משפחתי יחודי.
בין המתנות הצטיינה מתנת ה"אוהל נסיכות" שהיא קבלה מהדוד המעריץ.
הקטנה התחפרה לה באוהל, עם שלל כריות, בובות וספרים.

*וככה נראה הבית בהפוגה שבין מסיבה אחת לשניה...

4 תגובות:

אילאיל אמר/ה...

מזל טוב לעלמה המתוקה
אצלי, הגדול בן 3.5 והקטן בן שנה וחצי.
לא נראה לי שחסר פה מחזרים :)
שווה פגישה, חיחיחיחי
ותודה על המייל המפורט, ביקור בהחלט נרשם ביומן ורשומות "החייבת לעצמי!"

karen shavit אמר/ה...

תודה רבה!
נשמח לארח אתכם.
(:

moran אמר/ה...

מ ז ל - ט ו ב......

התפוח לא נופל רחוק מהעץ.

איזו נסיכה,מצאה בדיוק את מקומה בארמון המלכותי(טוב נו אוהל).

karen shavit אמר/ה...

תודה...
הילדה מאושרת באוהל שלה ואפילו מזמינה אותי מדי פעם, כדי שאקריא לה סיפורים.
הכי היא אוהבת שאני מקריאה לה שם את "הבית של יעל".

אודות