יום ראשון, 8 בפברואר 2009

מגורים ויצירה באווירה קסומה


כשהייתי ילדה ציירתי את הבית שלי כבית עם גג רעפים, ארובה, שביל, גדר וכלב.
יצא שכאדם בוגר אני חיה עם משפחתי בבית שנראה כאילו הוא גזור מאחד מציורי הילדות שלי.

בהכרותי עם עצמי, זה כניראה לא מקרה... יש לי נטיה להחיות את הפנטזיות שלי, שהן דרך אגב מאוד פשוטות ואסטטיות.



* כאן אנחנו מצולמים להפקת ה"שנה טובה" המסורתית שלנו ברוח המקום ובהשראת החלוצים שבנו את הבית.

לפני כשנתיים וחצי (כשעלמה היתה עדיין בבטן) החלפנו את הנוף הלב תל-אביבי בסביבה הירוקה והשקטה של מזכרת בתיה.
כן... כן... מה שהיה טוב לנוח נאמן ולטלילה שלו מ"שירת הסירנה" של עירית לינור, התאים גם לנו בשלב ההתברגנות של חיינו.

כמובן שכ"מצאנית" מדופלמת מצאתי את הבית המקסים הזה. הבית שימש כרפת של משפחת גולד, אחת ממשפחות החלוצים שהקימו את מזכרת בתיה בשנת 1883.

הבית עבר שיפוץ נרחב והרפת הוסבה לחלל מגורים מרשים עם חלונות, נישות ומאפיינים תקופתיים. הלול הפך למטבח ואת מרתף היינות שבחלקו התחתון של הבית הפכתי לסטודיו הקסום שלי.

2 comments:

sefi אמר/ה...

נורא נורא חמוד והסיפור של הבית מעורר קינאה. הייתי רק ממליצה לך להוסיף תמונות שגדלות בלחיצה כדי שנוכל לראות את כל התמונות היפות בגדול יותר. נשיקות.

karen shavit אמר/ה...

תודה על ההצעה,
אני אכן אאמץ זאת...
בשניה שאבין איך (:

אודות